Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Kako lahko zahtevam izbris vseh svojih osebnih podatkov?
-
Kako lahko spremenim naslov za prejemanje računov?
-
Ali lahko mesečne račune za svojo telefonsko številko prejemam na drug naslov?
-
Komu sporočim spremembo naslova stalnega prebivališča?
-
Izgubil sem pogodbo. Kako ukrepam?
-
Ali lahko spremenim telefonsko številko?
Da. Tako mobilno kot stacionarno telefonsko številko lahko spremenite na enem od prodajnih mest A1.
Sprememba telefonske številke se zaračuna na naslednjem izdanem računu v znesku 21,99 € za mobilno številko in 20,00 € z DDV za stacionarno številko. Za spremembo mobilne telefonske številke ni treba zamenjati kartice SIM.
Po menjavi telefonske številke boste ob naslednjem računu prejeli e-specifikacijo, če boste prejemali račun v elektronski obliki oz na portalu moj A1 za staro in novo naročniško številko. V primeru papirnatega računa prejmete račun in zbirno tabelo uporabnikov (pod računom), kjer je razviden strošek po številki. Na računu bo obračunano:
- za staro naročniško številko - pogovori in storitve opravljene v obdobju od konca obračunskega obdobja do dneva vklopa nove naročniške številke, sorazmerni delež mesečne naročnine od konca obračunskega obdobja do dneva vklopa nove naročniške številke (velja samo pri mobilni številki) ter znesek menjave naročniške številke;
- za novo naročniško številko - pogovori in storitve opravljene v obdobju od dneva aktivacije nove številke do konca obračunskega obdobja in sorazmerni delež naročnine (velja samo pri mobilni številki) prav tako za obdobje od dneva aktivacije nove številke in do konca obračunskega obdobja.
-
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Kako lahko zahtevam izbris vseh svojih osebnih podatkov?
-
Kako lahko spremenim naslov za prejemanje računov?
-
Ali lahko mesečne račune za svojo telefonsko številko prejemam na drug naslov?
-
Komu sporočim spremembo naslova stalnega prebivališča?
-
Izgubil sem pogodbo. Kako ukrepam?
-
Ali lahko spremenim telefonsko številko?
Da. Tako mobilno kot stacionarno telefonsko številko lahko spremenite na enem od prodajnih mest A1.
Sprememba telefonske številke se zaračuna na naslednjem izdanem računu v znesku 21,99 € za mobilno številko in 20,00 € z DDV za stacionarno številko. Za spremembo mobilne telefonske številke ni treba zamenjati kartice SIM.
Po menjavi telefonske številke boste ob naslednjem računu prejeli e-specifikacijo, če boste prejemali račun v elektronski obliki oz na portalu moj A1 za staro in novo naročniško številko. V primeru papirnatega računa prejmete račun in zbirno tabelo uporabnikov (pod računom), kjer je razviden strošek po številki. Na računu bo obračunano:
- za staro naročniško številko - pogovori in storitve opravljene v obdobju od konca obračunskega obdobja do dneva vklopa nove naročniške številke, sorazmerni delež mesečne naročnine od konca obračunskega obdobja do dneva vklopa nove naročniške številke (velja samo pri mobilni številki) ter znesek menjave naročniške številke;
- za novo naročniško številko - pogovori in storitve opravljene v obdobju od dneva aktivacije nove številke do konca obračunskega obdobja in sorazmerni delež naročnine (velja samo pri mobilni številki) prav tako za obdobje od dneva aktivacije nove številke in do konca obračunskega obdobja.
-
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke