Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Za kakšno obdobje lahko zamrznem naročniško razmerje?
-
Koliko stane zamrznitev naročniške številke?
-
Kakšen je postopek zamrznitve naročniškega razmerja?
Zamrznitev naročniške razmerja za mobilne storitve uredite v naslednjih korakih:
- na portalu Moj A1,
- posredujete zahtevek, v katerem navedete svoje podatke (naročniška številka, ime in priimek) ter datum začetka in konca zamrznitve,
- poskrbite, da so na dan zamrznitve poravnane vse obveznosti,
- po zamrznitvi številke prejmete račun, ki ga je potrebno poravnati. Na njem so obračunane opravljene storitve do dneva zamrznitve in znesek zamrznitve, ki znaša 20,98 €. V času zamrznitve naročniškega razmerja ne sme biti odprt noben račun.
- o izvedbi postopka zamrznitve vas obvestimo z dopisom.
Postopek zamrznitve se ne izvede:
- če naročnik ni poravnal vseh obveznosti, pri čemer vas o tem obvestimo z dopisom,
- v primeru nakupa aparata na obroke mora naročnik najprej poravnati vse obroke.
Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti.
-
Kako lahko uredim zamrznitev naročniškega razmerja?
-
Kako je z opravljanjem storitev v času zamrznitve?
-
Ali zamrznitev naročniškega razmerja vpliva na vezavo v skladu s Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
Ali v času zamrznitve naročniškega razmerja prejemam položnice?
-
Ali lahko naročniško številko zamrznem in za kakšno obdobje?
-
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Za kakšno obdobje lahko zamrznem naročniško razmerje?
-
Koliko stane zamrznitev naročniške številke?
-
Kakšen je postopek zamrznitve naročniškega razmerja?
Zamrznitev naročniške razmerja za mobilne storitve uredite v naslednjih korakih:
- na portalu Moj A1,
- posredujete zahtevek, v katerem navedete svoje podatke (naročniška številka, ime in priimek) ter datum začetka in konca zamrznitve,
- poskrbite, da so na dan zamrznitve poravnane vse obveznosti,
- po zamrznitvi številke prejmete račun, ki ga je potrebno poravnati. Na njem so obračunane opravljene storitve do dneva zamrznitve in znesek zamrznitve, ki znaša 20,98 €. V času zamrznitve naročniškega razmerja ne sme biti odprt noben račun.
- o izvedbi postopka zamrznitve vas obvestimo z dopisom.
Postopek zamrznitve se ne izvede:
- če naročnik ni poravnal vseh obveznosti, pri čemer vas o tem obvestimo z dopisom,
- v primeru nakupa aparata na obroke mora naročnik najprej poravnati vse obroke.
Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti.
-
Kako lahko uredim zamrznitev naročniškega razmerja?
-
Kako je z opravljanjem storitev v času zamrznitve?
-
Ali zamrznitev naročniškega razmerja vpliva na vezavo v skladu s Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
Ali v času zamrznitve naročniškega razmerja prejemam položnice?
-
Ali lahko naročniško številko zamrznem in za kakšno obdobje?
-
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke