Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Na bankomatu sem kupil napačno vrednotnico. Kaj naj storim?
-
Katere A1 vrednotnice so na voljo in kje jih lahko kupim?
-
Kako napolnim predplačniški račun z A1 vrednotnico?
-
Kako lahko polnim predplačniški račun?
-
Kaj se zgodi, če večkrat vnesem napačno 14-mestno število z A1 vrednotnice?
-
Ali lahko predplačniški račun polnim v tujini?
-
A1 vrednotnica za polnjenje predplačniškega računa je poškodovana. Kaj naj storim?
-
Koliko časa po elektronskem plačilu je napolnjen predplačniški račun?
-
Kako izvedem elektronsko polnjenje predplačniškega računa?
-
Kako bom obveščen o uspešnem elektronskem polnjenju predplačniškega računa?
Ko uspešno opravite nakup, boste o tem obveščeni:
- v zaključnem koraku, kjer potrdite plačilo. Potrdilo o opravljenem nakupu si lahko natisnete ali shranite;
- potrdilo prejmete tudi na telefonsko številko, ki ste jo polnili.
Na potrdilu se nahaja štirinajstmestna sledilna referenčna številka, ki je pogoj za kakršno koli reklamacijo, ki je lahko samo pisna. Postopek je opisan tudi v Splošnih pogojih uporabe storitve polnjenja predplačniškega računa.
-
Kaj je elektronsko polnjenje?
-
Ali z elektronskim polnjenjem podaljšam veljavnost računa?
-
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Na bankomatu sem kupil napačno vrednotnico. Kaj naj storim?
-
Katere A1 vrednotnice so na voljo in kje jih lahko kupim?
-
Kako napolnim predplačniški račun z A1 vrednotnico?
-
Kako lahko polnim predplačniški račun?
-
Kaj se zgodi, če večkrat vnesem napačno 14-mestno število z A1 vrednotnice?
-
Ali lahko predplačniški račun polnim v tujini?
-
A1 vrednotnica za polnjenje predplačniškega računa je poškodovana. Kaj naj storim?
-
Koliko časa po elektronskem plačilu je napolnjen predplačniški račun?
-
Kako izvedem elektronsko polnjenje predplačniškega računa?
-
Kako bom obveščen o uspešnem elektronskem polnjenju predplačniškega računa?
Ko uspešno opravite nakup, boste o tem obveščeni:
- v zaključnem koraku, kjer potrdite plačilo. Potrdilo o opravljenem nakupu si lahko natisnete ali shranite;
- potrdilo prejmete tudi na telefonsko številko, ki ste jo polnili.
Na potrdilu se nahaja štirinajstmestna sledilna referenčna številka, ki je pogoj za kakršno koli reklamacijo, ki je lahko samo pisna. Postopek je opisan tudi v Splošnih pogojih uporabe storitve polnjenja predplačniškega računa.
-
Kaj je elektronsko polnjenje?
-
Ali z elektronskim polnjenjem podaljšam veljavnost računa?
-
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete