Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Na bankomatu sem kupil napačno vrednotnico. Kaj naj storim?
-
Katere A1 vrednotnice so na voljo in kje jih lahko kupim?
-
Kako napolnim predplačniški račun z A1 vrednotnico?
-
Kako lahko polnim predplačniški račun?
-
Kaj se zgodi, če večkrat vnesem napačno 14-mestno število z A1 vrednotnice?
Po tretjem neuspelem poskusu vnosa 14-mestne številke se začasno onemogoči polnjenje računa s to vrednostno kartico. V takem primeru pokličite številko centra za podporo uporabnikom 040 40 40 40, kjer vam bomo omogočili nadaljnje polnjenje predplačniškega računa A1. Pokličite s telefonske številke, za katero ste napačno vnesli 14-mestno številko.
-
Ali lahko predplačniški račun polnim v tujini?
-
A1 vrednotnica za polnjenje predplačniškega računa je poškodovana. Kaj naj storim?
-
Koliko časa po elektronskem plačilu je napolnjen predplačniški račun?
-
Kako izvedem elektronsko polnjenje predplačniškega računa?
-
Kako bom obveščen o uspešnem elektronskem polnjenju predplačniškega računa?
-
Kaj je elektronsko polnjenje?
-
Ali z elektronskim polnjenjem podaljšam veljavnost računa?
-
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Na bankomatu sem kupil napačno vrednotnico. Kaj naj storim?
-
Katere A1 vrednotnice so na voljo in kje jih lahko kupim?
-
Kako napolnim predplačniški račun z A1 vrednotnico?
-
Kako lahko polnim predplačniški račun?
-
Kaj se zgodi, če večkrat vnesem napačno 14-mestno število z A1 vrednotnice?
Po tretjem neuspelem poskusu vnosa 14-mestne številke se začasno onemogoči polnjenje računa s to vrednostno kartico. V takem primeru pokličite številko centra za podporo uporabnikom 040 40 40 40, kjer vam bomo omogočili nadaljnje polnjenje predplačniškega računa A1. Pokličite s telefonske številke, za katero ste napačno vnesli 14-mestno številko.
-
Ali lahko predplačniški račun polnim v tujini?
-
A1 vrednotnica za polnjenje predplačniškega računa je poškodovana. Kaj naj storim?
-
Koliko časa po elektronskem plačilu je napolnjen predplačniški račun?
-
Kako izvedem elektronsko polnjenje predplačniškega računa?
-
Kako bom obveščen o uspešnem elektronskem polnjenju predplačniškega računa?
-
Kaj je elektronsko polnjenje?
-
Ali z elektronskim polnjenjem podaljšam veljavnost računa?
-
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete