Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Kaj je direktna obremenitev?
-
Kje in kdaj lahko uredim plačevanje računov z direktno obremenitvijo?
-
Koliko znaša nadomestilo za direktno obremenitev?
-
Kdaj bo pri direktni obremenitvi obremenjen moj transakcijski račun?
-
Ali je lahko soglasje za direktno obremenitev sklenjeno na osebo, ki hkrati ni naročnik ali prejemnik računa?
-
Kako uredim prenos direktne obremenitve na drugo številko transakcijskega računa?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo ob prenosa lastništva?
-
Kaj se zgodi, če v trenutku direktne obremenitve na računu ni zagotovljenih denarnih sredstev?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če zamenjam telefonsko številko?
-
Ali lahko, v primeru, da imam sklenjenih več naročniških razmerij, sklenem le eno soglasje za direktno obremenitev?
-
Ali lahko direktno obremenitev sklenem, če imam neporavnane obveznosti?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če številko prenesem k drugemu operaterju?
-
Kako prekinem plačevanje z direktno obremenitvijo?
Plačnik lahko prekliče soglasje za direktno obremenitev na vseh prodajnih mestih A1 ali na portalu Moj A1 (možno za zasebne uporabnike mobilnih storitev in fiksnih paketov).
Zasebni uporabniki paketov za fiksne storitve, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 (Optika/DSL Flex, Kabel paketi) lahko prekinete direktno obremenitev na portalu Moj račun.
Na prodajno mesto prinesite osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list) in bančno kartico. -
Zakaj se je direktna obremenitev izvršila dvakrat?
-
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Kaj je direktna obremenitev?
-
Kje in kdaj lahko uredim plačevanje računov z direktno obremenitvijo?
-
Koliko znaša nadomestilo za direktno obremenitev?
-
Kdaj bo pri direktni obremenitvi obremenjen moj transakcijski račun?
-
Ali je lahko soglasje za direktno obremenitev sklenjeno na osebo, ki hkrati ni naročnik ali prejemnik računa?
-
Kako uredim prenos direktne obremenitve na drugo številko transakcijskega računa?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo ob prenosa lastništva?
-
Kaj se zgodi, če v trenutku direktne obremenitve na računu ni zagotovljenih denarnih sredstev?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če zamenjam telefonsko številko?
-
Ali lahko, v primeru, da imam sklenjenih več naročniških razmerij, sklenem le eno soglasje za direktno obremenitev?
-
Ali lahko direktno obremenitev sklenem, če imam neporavnane obveznosti?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če številko prenesem k drugemu operaterju?
-
Kako prekinem plačevanje z direktno obremenitvijo?
Plačnik lahko prekliče soglasje za direktno obremenitev na vseh prodajnih mestih A1 ali na portalu Moj A1 (možno za zasebne uporabnike mobilnih storitev in fiksnih paketov).
Zasebni uporabniki paketov za fiksne storitve, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 (Optika/DSL Flex, Kabel paketi) lahko prekinete direktno obremenitev na portalu Moj račun.
Na prodajno mesto prinesite osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list) in bančno kartico. -
Zakaj se je direktna obremenitev izvršila dvakrat?
-
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko