Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Kaj je direktna obremenitev?
-
Kje in kdaj lahko uredim plačevanje računov z direktno obremenitvijo?
Direktno obremenitev lahko uredite na vseh prodajnih mestih A1 ob sklenitvi naročniškega razmerja ali kadar koli pozneje na portalu Moj A1*. S seboj prinesite osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list) in bančno kartico.
Če bo plačnik druga oseba, je potrebno, da sta ob sklenitvi soglasja za direktno obremenitev prisotna oba – tako naročnik naročniškega razmerja kot tudi plačnik, tj. imetnik transakcijskega računa. Plačnik je lahko tudi podjetje s sedežem v tujini, ob sklenitvi soglasja morajo biti prisotni naročnik in plačnik oziroma pooblaščena oseba podjetja.
Vklop direktne obremenitve je brezplačen. Nadomestilo za izvedbo posameznega naloga direktne obremenitve obračuna banka v skladu s cenikom. Za informacijo o znesku nadomestila svetujemo, da se obrnete na svojo banko, saj ta neodvisno od A1 določa njegovo višino.* Vklop direktne obremenitve in vnos ali sprememba TRR se ureja v zavihku Nastavitve / Nastavitve plačevanja. Možno je samo za zasebne uporabnike, ki so hkrati naročnik, uporabnik in plačnik. Poravnani morajo biti vsi odprti računi (tudi, če še niso zapadli). Če uporabnik nima nosilne pravice za svojo telefonsko številko, lahko uredi direktno obremenitev samo na prodajnem mestu.
Telefonska številka, za katero se ureja vklop direktne obremenitve, mora imeti nosilne pravice (če se ureja za št.040123456, morajo biti nosilne pravice na številki 040123456). -
Koliko znaša nadomestilo za direktno obremenitev?
-
Kdaj bo pri direktni obremenitvi obremenjen moj transakcijski račun?
-
Ali je lahko soglasje za direktno obremenitev sklenjeno na osebo, ki hkrati ni naročnik ali prejemnik računa?
-
Kako uredim prenos direktne obremenitve na drugo številko transakcijskega računa?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo ob prenosa lastništva?
-
Kaj se zgodi, če v trenutku direktne obremenitve na računu ni zagotovljenih denarnih sredstev?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če zamenjam telefonsko številko?
-
Ali lahko, v primeru, da imam sklenjenih več naročniških razmerij, sklenem le eno soglasje za direktno obremenitev?
-
Ali lahko direktno obremenitev sklenem, če imam neporavnane obveznosti?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če številko prenesem k drugemu operaterju?
-
Kako prekinem plačevanje z direktno obremenitvijo?
-
Zakaj se je direktna obremenitev izvršila dvakrat?
-
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Kaj je direktna obremenitev?
-
Kje in kdaj lahko uredim plačevanje računov z direktno obremenitvijo?
Direktno obremenitev lahko uredite na vseh prodajnih mestih A1 ob sklenitvi naročniškega razmerja ali kadar koli pozneje na portalu Moj A1*. S seboj prinesite osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list) in bančno kartico.
Če bo plačnik druga oseba, je potrebno, da sta ob sklenitvi soglasja za direktno obremenitev prisotna oba – tako naročnik naročniškega razmerja kot tudi plačnik, tj. imetnik transakcijskega računa. Plačnik je lahko tudi podjetje s sedežem v tujini, ob sklenitvi soglasja morajo biti prisotni naročnik in plačnik oziroma pooblaščena oseba podjetja.
Vklop direktne obremenitve je brezplačen. Nadomestilo za izvedbo posameznega naloga direktne obremenitve obračuna banka v skladu s cenikom. Za informacijo o znesku nadomestila svetujemo, da se obrnete na svojo banko, saj ta neodvisno od A1 določa njegovo višino.* Vklop direktne obremenitve in vnos ali sprememba TRR se ureja v zavihku Nastavitve / Nastavitve plačevanja. Možno je samo za zasebne uporabnike, ki so hkrati naročnik, uporabnik in plačnik. Poravnani morajo biti vsi odprti računi (tudi, če še niso zapadli). Če uporabnik nima nosilne pravice za svojo telefonsko številko, lahko uredi direktno obremenitev samo na prodajnem mestu.
Telefonska številka, za katero se ureja vklop direktne obremenitve, mora imeti nosilne pravice (če se ureja za št.040123456, morajo biti nosilne pravice na številki 040123456). -
Koliko znaša nadomestilo za direktno obremenitev?
-
Kdaj bo pri direktni obremenitvi obremenjen moj transakcijski račun?
-
Ali je lahko soglasje za direktno obremenitev sklenjeno na osebo, ki hkrati ni naročnik ali prejemnik računa?
-
Kako uredim prenos direktne obremenitve na drugo številko transakcijskega računa?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo ob prenosa lastništva?
-
Kaj se zgodi, če v trenutku direktne obremenitve na računu ni zagotovljenih denarnih sredstev?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če zamenjam telefonsko številko?
-
Ali lahko, v primeru, da imam sklenjenih več naročniških razmerij, sklenem le eno soglasje za direktno obremenitev?
-
Ali lahko direktno obremenitev sklenem, če imam neporavnane obveznosti?
-
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če številko prenesem k drugemu operaterju?
-
Kako prekinem plačevanje z direktno obremenitvijo?
-
Zakaj se je direktna obremenitev izvršila dvakrat?
-
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko