Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
-
Kako se lahko naročim na eRačun?
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
Če ste pri naročilu eRačuna posredovali pravi elektronski naslov, preverite nastavitve vašega elektronskega predala:
- preverite, ali imate morda vključene filtre za nezaželeno elektronsko pošto (spam filter) in se je pošiljatelj racun@A1.si po pomoti uvrstil med nezaželene pošiljatelje elektronske pošte. V tem primeru ga ročno odstranite iz seznama nezaželenih pošiljateljev;
- preverite, ali imate v svojem elektronskem predalu nastavljeno kakšno pravilo (eMail Rules), ki sporočila z naslova racun@A1.si razvršča v druge poštne mape ali jih morda celo briše iz vašega predala. V tem primeru spremenite nastavitve;
- na svojem računalniku preverite nastavitve protivirusnih programov, ki preverjajo elektronsko pošto;
- preverite, ali je vaš elektronski predal morda prezaseden in zmanjkuje prostora za shranjevanje sporočil.
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
-
Kako se lahko naročim na eRačun?
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
Če ste pri naročilu eRačuna posredovali pravi elektronski naslov, preverite nastavitve vašega elektronskega predala:
- preverite, ali imate morda vključene filtre za nezaželeno elektronsko pošto (spam filter) in se je pošiljatelj racun@A1.si po pomoti uvrstil med nezaželene pošiljatelje elektronske pošte. V tem primeru ga ročno odstranite iz seznama nezaželenih pošiljateljev;
- preverite, ali imate v svojem elektronskem predalu nastavljeno kakšno pravilo (eMail Rules), ki sporočila z naslova racun@A1.si razvršča v druge poštne mape ali jih morda celo briše iz vašega predala. V tem primeru spremenite nastavitve;
- na svojem računalniku preverite nastavitve protivirusnih programov, ki preverjajo elektronsko pošto;
- preverite, ali je vaš elektronski predal morda prezaseden in zmanjkuje prostora za shranjevanje sporočil.
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-