Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
eRačun je elektronska oblika računa, ki ga lahko brezplačno prejmete:
- na svoj elektronski naslov,
- v spletno banko ali
- na portal Moj A1.
Po vsebini in videzu je eRačun enak tiskanemu računu, prejmete ga kot priponko v obliki PDF in XML. Omogoča vam enostavno spremljanje opravljenih storitev, hitro izvedbo plačila in preprosto arhiviranje. Lahko ga preprosto shranite in do njega dostopate kadar koli. Na dan izdaje in/ali zapadlosti računa vam na vašo željo pošljemo brezplačni opomnik SMS.
Ob prekinitvi naročniškega razmerja vam bomo zadnji račun poslali v obliki, ki ste jo izbrali za prejemanje računov (tiskani, eRačun, eRačun v spletno banko) in hkrati papirnati račun, četudi ga niste izbrali. -
Kako se lahko naročim na eRačun?
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
eRačun je elektronska oblika računa, ki ga lahko brezplačno prejmete:
- na svoj elektronski naslov,
- v spletno banko ali
- na portal Moj A1.
Po vsebini in videzu je eRačun enak tiskanemu računu, prejmete ga kot priponko v obliki PDF in XML. Omogoča vam enostavno spremljanje opravljenih storitev, hitro izvedbo plačila in preprosto arhiviranje. Lahko ga preprosto shranite in do njega dostopate kadar koli. Na dan izdaje in/ali zapadlosti računa vam na vašo željo pošljemo brezplačni opomnik SMS.
Ob prekinitvi naročniškega razmerja vam bomo zadnji račun poslali v obliki, ki ste jo izbrali za prejemanje računov (tiskani, eRačun, eRačun v spletno banko) in hkrati papirnati račun, četudi ga niste izbrali. -
Kako se lahko naročim na eRačun?
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-