Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
-
Kako se lahko naročim na eRačun?
Na eRačun se lahko naročite:
- uporabniki mobilne telefonije s sporočilom SMS, poslanim na številko 4040, pri čemer upoštevajte nadaljnja navodila: sporočilo SMS mora biti sestavljeno iz besede ERACUN, presledka in vašega elektronskega naslova [npr.: ERACUN ime.priimek@mail.si],
- v aplikaciji in na portalu Moj A1 pod Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa za uporabnike paketov mobilne telefonije, mobilnega interneta in fiksnih paketov,
- na portalu Moj račun za zasebne uporabnike na starejših fiksnih paketih,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega klepeta,
- prek spletnega obrazca.
V roku 1 minute po naročilu boste na svoj elektronski naslov prejeli potrditveno sporočilo. S klikom na povezavo potrdite prejemanje eRačuna. Če eRačuna niste prejeli in ste posredovali pravi elektronski naslov, lahko tukaj preverite nastavitve svojega elektronskega predala.
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
-
Kako se lahko naročim na eRačun?
Na eRačun se lahko naročite:
- uporabniki mobilne telefonije s sporočilom SMS, poslanim na številko 4040, pri čemer upoštevajte nadaljnja navodila: sporočilo SMS mora biti sestavljeno iz besede ERACUN, presledka in vašega elektronskega naslova [npr.: ERACUN ime.priimek@mail.si],
- v aplikaciji in na portalu Moj A1 pod Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa za uporabnike paketov mobilne telefonije, mobilnega interneta in fiksnih paketov,
- na portalu Moj račun za zasebne uporabnike na starejših fiksnih paketih,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega klepeta,
- prek spletnega obrazca.
V roku 1 minute po naročilu boste na svoj elektronski naslov prejeli potrditveno sporočilo. S klikom na povezavo potrdite prejemanje eRačuna. Če eRačuna niste prejeli in ste posredovali pravi elektronski naslov, lahko tukaj preverite nastavitve svojega elektronskega predala.
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-