Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
-
Kako se lahko naročim na eRačun?
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
Uporabniki se lahko za opravljene mobilne storitve odločite za vklop opomnika SMS ob izdaji tiskanega računa ali eRačuna. Na želeno telefonsko številko vas s sporočilom SMS obvestimo, da je bil račun posredovan na vaš naslov oz. v primeru eRačuna na elektronski naslov ali v spletno banko.
Vklopite si lahko tudi opomnik SMS o zapadlosti tiskanega računa ali eRačuna. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli obvestilo SMS.
Vklop obeh opomnikov SMS lahko uredite:
- s sporočilom SMS na številko 4040 z besedo opomnik,
- na portalu Moj A1 Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
-
Kratek vodič skozi eRačun
-
Kaj je eRačun?
-
Kako se lahko naročim na eRačun?
-
Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?
-
Kako uredim prejemanje eRačuna v spletno banko?
-
Kako vem, kdaj je izdan tiskani račun ali eRačun?
Uporabniki se lahko za opravljene mobilne storitve odločite za vklop opomnika SMS ob izdaji tiskanega računa ali eRačuna. Na želeno telefonsko številko vas s sporočilom SMS obvestimo, da je bil račun posredovan na vaš naslov oz. v primeru eRačuna na elektronski naslov ali v spletno banko.
Vklopite si lahko tudi opomnik SMS o zapadlosti tiskanega računa ali eRačuna. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli obvestilo SMS.
Vklop obeh opomnikov SMS lahko uredite:
- s sporočilom SMS na številko 4040 z besedo opomnik,
- na portalu Moj A1 Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
-
Kakšna je varnost eRačuna?
-
eRačuna nisem prejel. Kaj mi svetujete?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko eRačun prejemam v platformo za elektronsko poslovanje BizBox?
-
Koliko stane eRačun?
-
Kako spremenim naslov za prejemanje eRačuna?
-
Kako lahko odjavim eRačun?
-
Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?
-
Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.)?
-