Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
Negativni znesek na vašem računu pomeni, da imate na naročniški številki dobroimetje, ki bo upoštevano pri naslednjem izdanem računu.
Kadar ne želite izkoristiti dobroimetja pri naslednjem izdanem računu ali pa to ni mogoče, vam znesek na vašo zahtevo vrnemo na vaš transakcijski račun. Vračila izvajamo vsak torek in petek. Vračilo preplačila lahko uredite s sporočilom prek spletnega obrazca.Preplačani znesek na vaši naročniški številki lahko prenesete na drugo naročniško številko, ki pa mora biti prav tako vaša. Zahtevo za prenos dobroimetja na svojo drugo številko nam lahko posredujete prek spletnega obrazca.
Možnost prenosa velja le za prenose zneskov med telefonskimi številkami fizičnih oseb. Prenos s številke fizične osebe na številko pravne osebe in obratno ni mogoč, prav tako ni mogoč prenos zneskov med dvema številkama pravnih oseb.
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
Negativni znesek na vašem računu pomeni, da imate na naročniški številki dobroimetje, ki bo upoštevano pri naslednjem izdanem računu.
Kadar ne želite izkoristiti dobroimetja pri naslednjem izdanem računu ali pa to ni mogoče, vam znesek na vašo zahtevo vrnemo na vaš transakcijski račun. Vračila izvajamo vsak torek in petek. Vračilo preplačila lahko uredite s sporočilom prek spletnega obrazca.Preplačani znesek na vaši naročniški številki lahko prenesete na drugo naročniško številko, ki pa mora biti prav tako vaša. Zahtevo za prenos dobroimetja na svojo drugo številko nam lahko posredujete prek spletnega obrazca.
Možnost prenosa velja le za prenose zneskov med telefonskimi številkami fizičnih oseb. Prenos s številke fizične osebe na številko pravne osebe in obratno ni mogoč, prav tako ni mogoč prenos zneskov med dvema številkama pravnih oseb.
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko