Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
Pogovori in storitve se obračunavajo v okviru obračunskega obdobja, tj. od dneva prve zaračunane storitve v obračunskem obdobju do zadnje zaračunane storitve v obračunskem obdobju. Opravljene storitve se obračunavajo za preteklo obračunsko obdobje.
Če ste gostovali v tujini, se lahko zgodi, da tuji operater podatke o opravljenih storitvah posreduje z zamudo. V takem primeru se obračun lahko opravi šele na drugem računu po prihodu iz tujine. Pri tem lahko pride do prikaza daljšega obračunskega obdobja. Tak način zajema storitve, ki bi bile obračunane že na predhodnem računu, če bi podatke prejeli pravočasno.
Med gostovanjem v tujini se čas opravljenih storitev na računu praviloma beleži po lokalnem času za poslana sporočila in klice, za prenos podatkov pa se čas na računu beleži po slovenskem času. -
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
Pogovori in storitve se obračunavajo v okviru obračunskega obdobja, tj. od dneva prve zaračunane storitve v obračunskem obdobju do zadnje zaračunane storitve v obračunskem obdobju. Opravljene storitve se obračunavajo za preteklo obračunsko obdobje.
Če ste gostovali v tujini, se lahko zgodi, da tuji operater podatke o opravljenih storitvah posreduje z zamudo. V takem primeru se obračun lahko opravi šele na drugem računu po prihodu iz tujine. Pri tem lahko pride do prikaza daljšega obračunskega obdobja. Tak način zajema storitve, ki bi bile obračunane že na predhodnem računu, če bi podatke prejeli pravočasno.
Med gostovanjem v tujini se čas opravljenih storitev na računu praviloma beleži po lokalnem času za poslana sporočila in klice, za prenos podatkov pa se čas na računu beleži po slovenskem času. -
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko