Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
Če potrebujete dodatne informacije, povezane z računom, smo za vas vedno dosegljivi:
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca,
- na številki za podporo uporabnikom 40 40 40 40.
Da bo vaša pritožba čim prej obravnavana, vas prosimo, da se ob predložitvi zahtevka za reklamacijo ali pridobivanju dodatnih informacij, identificirate (podatki naročnika, vključno s telefonsko številko) ter navedete številko računa in postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
Če potrebujete dodatne informacije, povezane z računom, smo za vas vedno dosegljivi:
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca,
- na številki za podporo uporabnikom 40 40 40 40.
Da bo vaša pritožba čim prej obravnavana, vas prosimo, da se ob predložitvi zahtevka za reklamacijo ali pridobivanju dodatnih informacij, identificirate (podatki naročnika, vključno s telefonsko številko) ter navedete številko računa in postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko