Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
Če potrebujete dodatne informacije, povezane z računom, smo za vas vedno dosegljivi:
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
Da bo vaša pritožba čim prej obravnavana, vas prosimo, da se ob predložitvi zahtevka za reklamacijo ali pridobivanju dodatnih informacij, identificirate (podatki naročnika, vključno s telefonsko številko) ter navedete številko računa in postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
-
Kako lahko reklamiram račun?
Če potrebujete dodatne informacije, povezane z računom, smo za vas vedno dosegljivi:
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
Da bo vaša pritožba čim prej obravnavana, vas prosimo, da se ob predložitvi zahtevka za reklamacijo ali pridobivanju dodatnih informacij, identificirate (podatki naročnika, vključno s telefonsko številko) ter navedete številko računa in postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko