Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
Vse cene so na računu po posameznih kategorijah storitev (mesečna naročnina, storitve opravljene v Sloveniji, storitve opravljene v tujini ...) prikazane brez DDV. DDV je obračunan pri končnem znesku na računu desno spodaj (vrednost z DDV).
DDV se za nekatere storitve, kot so npr. VALU Moneta, zavarovanje za mobilni telefon ali opremo na obroke, ne obračunava na mesečnem računu. Zato za te storitve DDV na računu ni naveden.
V cenikih A1 so prikazane cene, ki že vključujejo DDV. Izjema so cene, objavljene na naši spletni strani za poslovne uporabnike. Te ne vključujejo DDV.
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam, če sem poslovni uporabnik z več naročniškimi razmerji?
-
Ali lahko na računu vidim, kakšen naročniški paket imam?
-
Kako se obračunavajo pogovori in storitve?
-
Zakaj je obračunsko obdobje pogovorov in storitev, navedeno na računu, daljše od enega meseca?
-
Zamenjal sem naročniški paket. Kateri paket bo izpisan na računu?
-
Zakaj so nekatere storitve zaračunane, druge pa ne?
-
Zakaj so na računu prikazane »Zaračunane količine« v decimalkah (npr. 0,5)?
-
Kje na računu je prikazan obračun DDV in kako se obračunava?
Vse cene so na računu po posameznih kategorijah storitev (mesečna naročnina, storitve opravljene v Sloveniji, storitve opravljene v tujini ...) prikazane brez DDV. DDV je obračunan pri končnem znesku na računu desno spodaj (vrednost z DDV).
DDV se za nekatere storitve, kot so npr. VALU Moneta, zavarovanje za mobilni telefon ali opremo na obroke, ne obračunava na mesečnem računu. Zato za te storitve DDV na računu ni naveden.
V cenikih A1 so prikazane cene, ki že vključujejo DDV. Izjema so cene, objavljene na naši spletni strani za poslovne uporabnike. Te ne vključujejo DDV.
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
Kaj so dohodni oz. prejeti klici?
-
Kaj pomeni stolpec »Število dogodkov na računu«?
-
Kaj pomeni negativni znesek na računu oz. preplačilo in kako mi ga povrnete?
-
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko