Pogosta vprašanja
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Moteči klici in ostali dogodki
-
Prejemam moteče klice oz. sporočila SMS. Kaj lahko storim?
Moteče klice lahko uporabniki mobilnih storitev blokirate na svojem telefonskem aparatu, če to omogoča.
Uporabniki mobilnih in fiksnih storitev lahko podate tudi pisno prijavo. Pošljete jo tistemu operaterju, pri katerem ste v naročniškem ali predplačniškem razmerju. Uporabniki A1 prijavo posredujete na naslov: A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov fraud@A1.si ali prijave@A1.si. Ko prejmemo vaš zahtevek, preverimo telefonsko številko klicatelja. Če je klicatelj uporabnik A1, ga opozorimo in pozovemo, naj s početjem preneha.
Prijava naj vsebuje:
- osebne podatke prijavitelja (ime, priimek, naslov in davčno številko oz. PUK številko za predplačniške uporabnike),
- mobilno ali fiksno telefonsko številko,
- kratek opis dogajanja,
- časovno opredelitev vseh motečih dogodkov, ki so se dogajali in na kakšen način (najmanj 5 dogodkov).
Pomembno: neodgovorjeni klici na telefonu se v sistemu ne beležijo, zato je moteči klic potrebno sprejeti. Klicev in sporočil SMS ne vračajte, saj gre v tem primeru za obojestransko komunikacijo in ukrep ni možen.
-
Prejel sem klic iz neznane tuje številke. Kakšni zneski lahko nastanejo, če ga sprejmem ali pokličem nazaj?
-
Kako postopamo, ko prejmemo prijavo motečih klicev oz. sporočil SMS?
-
Kaj lahko storim, če prejemam moteče klice iz tuje številke?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Moteči klici in ostali dogodki
-
Prejemam moteče klice oz. sporočila SMS. Kaj lahko storim?
Moteče klice lahko uporabniki mobilnih storitev blokirate na svojem telefonskem aparatu, če to omogoča.
Uporabniki mobilnih in fiksnih storitev lahko podate tudi pisno prijavo. Pošljete jo tistemu operaterju, pri katerem ste v naročniškem ali predplačniškem razmerju. Uporabniki A1 prijavo posredujete na naslov: A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov fraud@A1.si ali prijave@A1.si. Ko prejmemo vaš zahtevek, preverimo telefonsko številko klicatelja. Če je klicatelj uporabnik A1, ga opozorimo in pozovemo, naj s početjem preneha.
Prijava naj vsebuje:
- osebne podatke prijavitelja (ime, priimek, naslov in davčno številko oz. PUK številko za predplačniške uporabnike),
- mobilno ali fiksno telefonsko številko,
- kratek opis dogajanja,
- časovno opredelitev vseh motečih dogodkov, ki so se dogajali in na kakšen način (najmanj 5 dogodkov).
Pomembno: neodgovorjeni klici na telefonu se v sistemu ne beležijo, zato je moteči klic potrebno sprejeti. Klicev in sporočil SMS ne vračajte, saj gre v tem primeru za obojestransko komunikacijo in ukrep ni možen.
-
Prejel sem klic iz neznane tuje številke. Kakšni zneski lahko nastanejo, če ga sprejmem ali pokličem nazaj?
-
Kako postopamo, ko prejmemo prijavo motečih klicev oz. sporočil SMS?
-
Kaj lahko storim, če prejemam moteče klice iz tuje številke?
-