Pogosta vprašanja
-
Kaj pomeni, če na zaslonu piše "neaktivna SIM"?
-
Kaj naj naredim, če se na zaslonu telefona prikaže napis "SIM kartica zavrnjena"?
-
Kaj pomeni, če na zaslonu piše "blokirana SIM"?
-
Kaj pomeni, če se na zaslonu prikaže "SIM kartica ni registrirana"?
Vstavljena kartica SIM ni aktivna v mobilnem omrežju A1. V tem primeru nas pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ter nam sporočite številko kartice SIM in telefonsko številko. Pred kratkim ste postali naš novi uporabnik. V tem primeru sta kartica SIM ali telefon še vedno konfigurirana za prejšnjega operaterja in je morda zanju potrebna ponovna konfiguracija. Za pomoč se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali se oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1.Kartica SIM, ki je vstavljena v telefonski aparat, ni od A1. Zamenjajte obstoječo kartico SIM z A1 kartico SIM. Če je telefon zaklenjen za delovanje le z eno kartico SIM, se glede možnosti odklepa obrnite na prodajalca, kjer je bil telefon kupljen.
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Kaj pomeni, če na zaslonu piše "neaktivna SIM"?
-
Kaj naj naredim, če se na zaslonu telefona prikaže napis "SIM kartica zavrnjena"?
-
Kaj pomeni, če na zaslonu piše "blokirana SIM"?
-
Kaj pomeni, če se na zaslonu prikaže "SIM kartica ni registrirana"?
Vstavljena kartica SIM ni aktivna v mobilnem omrežju A1. V tem primeru nas pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ter nam sporočite številko kartice SIM in telefonsko številko. Pred kratkim ste postali naš novi uporabnik. V tem primeru sta kartica SIM ali telefon še vedno konfigurirana za prejšnjega operaterja in je morda zanju potrebna ponovna konfiguracija. Za pomoč se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali se oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1.Kartica SIM, ki je vstavljena v telefonski aparat, ni od A1. Zamenjajte obstoječo kartico SIM z A1 kartico SIM. Če je telefon zaklenjen za delovanje le z eno kartico SIM, se glede možnosti odklepa obrnite na prodajalca, kjer je bil telefon kupljen.