Pogosta vprašanja
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
Pri sklenitvi naročniškega razmerja, se definira nosilec naročniškega razmerja. V primeru, da uporabnik ni obenem tudi nosilec naročniškega razmerja, mu lastnik lahko dodeli administratorske pravice neposredno na portalu Moj A1 ali za poslovne uporabnike izpolni Obrazec za dodelitev administratorskih pravic. Nivoji uporabniških pravic in dostopov v okviru storitve Moj A1 so naslednji:
LASTNIŠKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo:
a. pregledovanje naročniških razmerij, ki zajema vpogled v končni znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki (pri ločenem računu ima uporabnik storitve Moj A1, ki ima LASTNIŠKI nivo uporabniških pravic, vpogled v končni znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju za poslovne in zasebne uporabe ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki za poslovne in zasebne uporabe), in sicer za vse uporabnike v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);
b. plačevanje računov, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);
c. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih brezplačnih storitev, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);
d. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih plačljivih storitev, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne) ter
e. druge storitve v skladu z vsakokratno ponudbo A1.
ADMINISTRATORSKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo enake pravice kot lastniške, vendar samo za naročniška razmerja, ki jih določi lastnik.
UPORABNIŠKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo dostop do portala z uporabniškim imenom in registracijskim geslom in samodejen OMEJEN DOSTOP, s katerim lahko opravlja naslednje funkcionalnosti:
a. pregledovanje naročniškega razmerja za telefonsko številko, ki zajema vpogled v znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki;b. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih brezplačnih storitev za telefonsko številko;
c. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih plačljivih storitev za telefonsko številko;
d. druge storitve v skladu z vsakokratno ponudbo A1.
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
Pri sklenitvi naročniškega razmerja, se definira nosilec naročniškega razmerja. V primeru, da uporabnik ni obenem tudi nosilec naročniškega razmerja, mu lastnik lahko dodeli administratorske pravice neposredno na portalu Moj A1 ali za poslovne uporabnike izpolni Obrazec za dodelitev administratorskih pravic. Nivoji uporabniških pravic in dostopov v okviru storitve Moj A1 so naslednji:
LASTNIŠKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo:
a. pregledovanje naročniških razmerij, ki zajema vpogled v končni znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki (pri ločenem računu ima uporabnik storitve Moj A1, ki ima LASTNIŠKI nivo uporabniških pravic, vpogled v končni znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju za poslovne in zasebne uporabe ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki za poslovne in zasebne uporabe), in sicer za vse uporabnike v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);
b. plačevanje računov, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);
c. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih brezplačnih storitev, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);
d. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih plačljivih storitev, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne) ter
e. druge storitve v skladu z vsakokratno ponudbo A1.
ADMINISTRATORSKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo enake pravice kot lastniške, vendar samo za naročniška razmerja, ki jih določi lastnik.
UPORABNIŠKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo dostop do portala z uporabniškim imenom in registracijskim geslom in samodejen OMEJEN DOSTOP, s katerim lahko opravlja naslednje funkcionalnosti:
a. pregledovanje naročniškega razmerja za telefonsko številko, ki zajema vpogled v znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki;b. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih brezplačnih storitev za telefonsko številko;
c. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih plačljivih storitev za telefonsko številko;
d. druge storitve v skladu z vsakokratno ponudbo A1.
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?