Pogosta vprašanja
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
Pri težavah s prijavo ali registracijo se lahko za pomoč obrnete na našo telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
Pri težavah s prijavo ali registracijo se lahko za pomoč obrnete na našo telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?