Pogosta vprašanja
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
Portal Moj A1 je namenjen vsem, ki želite na spletu spremljati in urejati svoje mobilno ali fiksno razmerje pri A1. Uporabljate ga lahko zasebni in poslovni uporabniki mobilnih ali fiksnih storitev ter imetniki predplačniških paketov. Od doma lahko prek spleta brezplačno, preprosto in hitro:
- uredite spremembe, kot so npr. menjava naročniškega paketa, sprememba naslova za prejemanje računov, spremembe osebnih podatkov …,
- vklopite in izklopite dodatne storitve (dodatni zakup prenosa podatkov, tarife za gostovanje v tujini, blokirate komercialna sporočila, vklopite ali izklopite opcije mobilnih ali fiksnih storitev…),
- napolnite predplačniški račun A1 Simpl,
- plačujete in pregledujete račune in
- spremljate preteklo in tekočo porabo.
Vsem uporabnikom pa je na voljo tudi mobilna aplikacija Moj A1 z enakim naborom funkcij, kot jih ponuja portal. Dostopna je uporabnikom operacijskih sistemov Android (v Google Play), iOS (v App Store) in Huawei (v AppGallery).
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
Portal Moj A1 je namenjen vsem, ki želite na spletu spremljati in urejati svoje mobilno ali fiksno razmerje pri A1. Uporabljate ga lahko zasebni in poslovni uporabniki mobilnih ali fiksnih storitev ter imetniki predplačniških paketov. Od doma lahko prek spleta brezplačno, preprosto in hitro:
- uredite spremembe, kot so npr. menjava naročniškega paketa, sprememba naslova za prejemanje računov, spremembe osebnih podatkov …,
- vklopite in izklopite dodatne storitve (dodatni zakup prenosa podatkov, tarife za gostovanje v tujini, blokirate komercialna sporočila, vklopite ali izklopite opcije mobilnih ali fiksnih storitev…),
- napolnite predplačniški račun A1 Simpl,
- plačujete in pregledujete račune in
- spremljate preteklo in tekočo porabo.
Vsem uporabnikom pa je na voljo tudi mobilna aplikacija Moj A1 z enakim naborom funkcij, kot jih ponuja portal. Dostopna je uporabnikom operacijskih sistemov Android (v Google Play), iOS (v App Store) in Huawei (v AppGallery).
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?