Pogosta vprašanja
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
Če ste pozabili geslo, lahko novega določite na strani za pozabljeno geslo. Če ste pozabili tako uporabniško ime kot geslo, obiščite spletni klepet, pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali pa nam pišite in uredili vam bomo možnost ponovne registracije.
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
Če ste pozabili geslo, lahko novega določite na strani za pozabljeno geslo. Če ste pozabili tako uporabniško ime kot geslo, obiščite spletni klepet, pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali pa nam pišite in uredili vam bomo možnost ponovne registracije.
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?