Pogosta vprašanja
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
Do portala Moj A1 dostopate z vpisom svojega uporabniškega imena in gesla, ki ste ga izbrali ob registraciji.
Če portala še niste uporabljali, je najprej potrebno opraviti registracijo. Izberete poljubno uporabniško ime in geslo ter sledite navodilom na portalu Moj A1.
Uporabniki paketov A1 Kombo se v Moj A1 registrirate s podatki, ki ste jih prejeli:- uporabniki paketov A1 Kombo ste prejeli pismo dobrodošlice po sklenitvi naročniškega razmerja po pošti ali ob priklopu storitve. Vpišete se s podatki za registracijo v Moj A1 (uporabniškim imenom in geslom), ki so navedeni v pismu dobrodošlice.
- uporabniki starejših fiksnih paketov, ki ste zamenjali svoj paket na paket A1 Kombo, uporabite podatke za fiksni internet , ki so enaki podatkom za dostop (uporabniško ime in geslo) v Moj A1. Za pomoč pri registraciji pokličite tehnično podporo Skupine za pomoč uporabnikom A1 na 040 40 40 40.
Uporabniki starejših fiksnih paketov, ki paketa ne boste zamenjali, portala Moj A1 ne morete uporabljati. S svojim naročniškim razmerjem lahko upravljate v portalu Moj račun.
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Pozabil sem geslo za dostop do portala Moj A1. Kaj storiti?
-
Kako se registriram v portal Moj A1?
-
Kako se prijavim v portal Moj A1?
Do portala Moj A1 dostopate z vpisom svojega uporabniškega imena in gesla, ki ste ga izbrali ob registraciji.
Če portala še niste uporabljali, je najprej potrebno opraviti registracijo. Izberete poljubno uporabniško ime in geslo ter sledite navodilom na portalu Moj A1.
Uporabniki paketov A1 Kombo se v Moj A1 registrirate s podatki, ki ste jih prejeli:- uporabniki paketov A1 Kombo ste prejeli pismo dobrodošlice po sklenitvi naročniškega razmerja po pošti ali ob priklopu storitve. Vpišete se s podatki za registracijo v Moj A1 (uporabniškim imenom in geslom), ki so navedeni v pismu dobrodošlice.
- uporabniki starejših fiksnih paketov, ki ste zamenjali svoj paket na paket A1 Kombo, uporabite podatke za fiksni internet , ki so enaki podatkom za dostop (uporabniško ime in geslo) v Moj A1. Za pomoč pri registraciji pokličite tehnično podporo Skupine za pomoč uporabnikom A1 na 040 40 40 40.
Uporabniki starejših fiksnih paketov, ki paketa ne boste zamenjali, portala Moj A1 ne morete uporabljati. S svojim naročniškim razmerjem lahko upravljate v portalu Moj račun.
-
Kaj je Moj A1 in kaj omogoča?
-
Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?
-
Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?
-
Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo...) uspešno aktiviral oziroma vklopil?
-
Ali lahko na portalu Moj A1 upravljam več kot eno naročniško razmerje?