Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Za koliko časa sklenem Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
V promociji sem prejel posebno ugodnost. Ali jo obdržim, če prenesem Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
Koliko stane prenos Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti in kdo ga plača?
-
Koliko me stane, če želim pred iztekom 12 oz. 24 mesečne vezave kupiti nov telefon?
-
Kje lahko preverim, do kdaj imam vezavo in kakšen bi bil znesek predčasnega poplačila vezave?
Uporabniki lahko podatke o dnevu izteka vezave in znesku predčasnega poplačila pridobite:
- na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve/Nastavitve telefona oziroma Pregled/Moje razmerje,
- s sporočilom prek obrazca na spletni strani,
- z obiskom najbližjega prodajnega mesta A1.
-
Kakšne ugodnosti lahko pridobim s sklenitvijo Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
Ali lahko Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti prenesem na drugo osebo?
-
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Za koliko časa sklenem Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
V promociji sem prejel posebno ugodnost. Ali jo obdržim, če prenesem Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
Koliko stane prenos Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti in kdo ga plača?
-
Koliko me stane, če želim pred iztekom 12 oz. 24 mesečne vezave kupiti nov telefon?
-
Kje lahko preverim, do kdaj imam vezavo in kakšen bi bil znesek predčasnega poplačila vezave?
Uporabniki lahko podatke o dnevu izteka vezave in znesku predčasnega poplačila pridobite:
- na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve/Nastavitve telefona oziroma Pregled/Moje razmerje,
- s sporočilom prek obrazca na spletni strani,
- z obiskom najbližjega prodajnega mesta A1.
-
Kakšne ugodnosti lahko pridobim s sklenitvijo Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti?
-
Ali lahko Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti prenesem na drugo osebo?
-
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke