Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
Ob smrti naročnika se lahko odločite za prenos mobilnega ali fiksnega (televizija, internet, telefonija) naročniškega razmerja na drugo osebo.
Zahtevek za prenos naročniškega razmerja na drugo osebo lahko svojci predložite na vseh prodajnih mestih A1.
Prevzemnik naročniškega razmerja na prodajnem mestu predloži:- veljaven osebni dokument,
- davčno številko,
- kopijo izpiska iz matične knjige umrlih ali kopijo drugega dokumenta, iz katerega je razvidno, da je naročnik preminil.
Če se boste odločili za prekinitev naročniškega razmerja, nam predložite pisni zahtevek za prekinitev naročniškega razmerja in priložite kopijo izpiska iz matične knjige umrlih ali kopijo drugega dokumenta, iz katerega je razvidno, da je naročnik preminil.
Kopijo dokumenta pošljete:
- po pošti na naslov A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- prek spletnega obrazca,
- prek spletnega klepeta.
Naknadno bo izdan še zadnji račun na katerem bodo obračunane storitve in naročnina do dneva prekinitve.
Če je ob prekinitvi še aktivna pogodbena vezava s telefonom, se bodo na zadnjem izdanem računu obračunali še vsi preostali obroki.
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
Ob smrti naročnika se lahko odločite za prenos mobilnega ali fiksnega (televizija, internet, telefonija) naročniškega razmerja na drugo osebo.
Zahtevek za prenos naročniškega razmerja na drugo osebo lahko svojci predložite na vseh prodajnih mestih A1.
Prevzemnik naročniškega razmerja na prodajnem mestu predloži:- veljaven osebni dokument,
- davčno številko,
- kopijo izpiska iz matične knjige umrlih ali kopijo drugega dokumenta, iz katerega je razvidno, da je naročnik preminil.
Če se boste odločili za prekinitev naročniškega razmerja, nam predložite pisni zahtevek za prekinitev naročniškega razmerja in priložite kopijo izpiska iz matične knjige umrlih ali kopijo drugega dokumenta, iz katerega je razvidno, da je naročnik preminil.
Kopijo dokumenta pošljete:
- po pošti na naslov A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- prek spletnega obrazca,
- prek spletnega klepeta.
Naknadno bo izdan še zadnji račun na katerem bodo obračunane storitve in naročnina do dneva prekinitve.
Če je ob prekinitvi še aktivna pogodbena vezava s telefonom, se bodo na zadnjem izdanem računu obračunali še vsi preostali obroki.
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke