Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
Če želite prekiniti naročniško razmerje, morate o tem obvestiti A1, pri čemer morate predložiti lastnoročno podpisan zahtevek naročnika. Zahtevek mora vsebovati navedbo naročniške številke, ki jo želite prekiniti, in želeni datum prekinitve. Prekinitev se samodejno izvede zadnji dan vašega obračunskega obdobja.
Zahtevo za preklic oz. prekinitev naročniškega razmerja lahko predloži le naročnik sam:- na enem od prodajnih mest A1,
- po pošti na naslov A1 Slovenija, d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- prek obrazca na spletni strani,
- prek spletnega klepeta.
Zadnji račun vam bomo poslali v obliki, ki ste jo izbrali za prejemanje računov (tiskani račun, eRačun, eRačun v spletni banki).
Če ste vezani z ugodnostmi na naročniško razmerje in se za odpoved naročniškega razmerja odločite predčasno, je treba plačati tudi strošek vračila prejetih ugodnosti, ki je odvisen od zneska ugodnosti, ki ste ga prejeli, in natančnega števila dni, ki so vam ostali do izteka obdobja trenutno aktivne vezave. Natančni znesek preverite na portalu Moj A1 v zavihku Pregled/Moje razmerje, na prodajnem mestu ali na številki za podporo uporabnikom 040 40 40 40.
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
Če želite prekiniti naročniško razmerje, morate o tem obvestiti A1, pri čemer morate predložiti lastnoročno podpisan zahtevek naročnika. Zahtevek mora vsebovati navedbo naročniške številke, ki jo želite prekiniti, in želeni datum prekinitve. Prekinitev se samodejno izvede zadnji dan vašega obračunskega obdobja.
Zahtevo za preklic oz. prekinitev naročniškega razmerja lahko predloži le naročnik sam:- na enem od prodajnih mest A1,
- po pošti na naslov A1 Slovenija, d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- prek obrazca na spletni strani,
- prek spletnega klepeta.
Zadnji račun vam bomo poslali v obliki, ki ste jo izbrali za prejemanje računov (tiskani račun, eRačun, eRačun v spletni banki).
Če ste vezani z ugodnostmi na naročniško razmerje in se za odpoved naročniškega razmerja odločite predčasno, je treba plačati tudi strošek vračila prejetih ugodnosti, ki je odvisen od zneska ugodnosti, ki ste ga prejeli, in natančnega števila dni, ki so vam ostali do izteka obdobja trenutno aktivne vezave. Natančni znesek preverite na portalu Moj A1 v zavihku Pregled/Moje razmerje, na prodajnem mestu ali na številki za podporo uporabnikom 040 40 40 40.
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke