Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
Po prekinitvi naročniškega razmerja boste ob koncu obračunskega obdobja prejeli še zadnji račun. Poslali vam ga bomo v obliki, ki ste jo izbrali za prejemanje računov (tiskani račun, eRačun, eRačun na portalu Moj A1, eRačun v spletni banki). Če prejemate eRačun na elektronski naslov, v spletno banko ali na portal Moj A1, prejmete tudi tiskani račun. V primeru smsRačuna, pa boste prejeli samo tiskani račun. Če ste vezani s pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti, bo na računu obračunan tudi znesek delnega vračila prejete ugodnosti.
Prekinitev mobilnih storitev se izvede ob zaključku obračunskega obdobja. Na zadnjem računu bodo obračunani:- mesečna naročnina za celotno obračunsko obdobje, saj se prekinitev izvede zadnji dan vašega obračunskega obdobja in
- vse opravljene storitve od začetka do konca obračunskega obdobja.
Ob prekinitvi naročniškega razmerja boste prejeli sporočilo SMS, da se bo naročniško razmerje samodejno prekinilo ob koncu obračunskega obdobja in da bo na zadnjem računu obračunana naročnina za celotno obdobje.
Prekinitev fiksnih storitev se izvede na kateri koli datum. Na zadnjem računu bodo obračunani:- mesečna naročnina od začetka obračunskega obdobja do dneva prekinitve, zato je obračunana v sorazmernem delu in
- vse opravljene storitve od začetka do dneva prekinitve.
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
Po prekinitvi naročniškega razmerja boste ob koncu obračunskega obdobja prejeli še zadnji račun. Poslali vam ga bomo v obliki, ki ste jo izbrali za prejemanje računov (tiskani račun, eRačun, eRačun na portalu Moj A1, eRačun v spletni banki). Če prejemate eRačun na elektronski naslov, v spletno banko ali na portal Moj A1, prejmete tudi tiskani račun. V primeru smsRačuna, pa boste prejeli samo tiskani račun. Če ste vezani s pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti, bo na računu obračunan tudi znesek delnega vračila prejete ugodnosti.
Prekinitev mobilnih storitev se izvede ob zaključku obračunskega obdobja. Na zadnjem računu bodo obračunani:- mesečna naročnina za celotno obračunsko obdobje, saj se prekinitev izvede zadnji dan vašega obračunskega obdobja in
- vse opravljene storitve od začetka do konca obračunskega obdobja.
Ob prekinitvi naročniškega razmerja boste prejeli sporočilo SMS, da se bo naročniško razmerje samodejno prekinilo ob koncu obračunskega obdobja in da bo na zadnjem računu obračunana naročnina za celotno obdobje.
Prekinitev fiksnih storitev se izvede na kateri koli datum. Na zadnjem računu bodo obračunani:- mesečna naročnina od začetka obračunskega obdobja do dneva prekinitve, zato je obračunana v sorazmernem delu in
- vse opravljene storitve od začetka do dneva prekinitve.
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke