Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Kaj je razčlenjeni račun in v kakšni obliki ga lahko prejemam?
-
Kako se naročim ali odjavim od prejemanja razčlenjenega računa?
-
Kje si lahko ogledam izpis opravljenih storitev?
-
Ali lahko razčlenjeni račun v tiskani obliki prejmem na drug naslov kot mesečni račun?
-
Ali lahko prejmem razčlenjeni račun za preteklo obdobje in kako to storim?
Da, razčlenjeni račun lahko naročite tudi za preteklo obdobje. Skladno z veljavno zakonodajo je to za največ zadnje tri mesece.
Svoje zadnje tri razčlenjene račune lahko vedno preverite na portalu Moj A1 ali na portalu Moj račun (velja za uporabnike fiksnih paketov, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017; Optika/DSL Flex, Kabel paketi).
Kopijo razčlenjenega računa za zadnje tri mesece vam pošljemo na podlagi zahtevka podanega na prodajnem mestu A1. Kopijo razčlenjenega računa pošljemo po pošti na naslov uporabnika telefonske številke.
Storitev se obračuna v skladu z veljavnim cenikom, 1,70 €.
-
Ali lahko prejemam račun v tiskani obliki in hkrati razčlenjeni račun v elektronski obliki?
-
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Kaj je razčlenjeni račun in v kakšni obliki ga lahko prejemam?
-
Kako se naročim ali odjavim od prejemanja razčlenjenega računa?
-
Kje si lahko ogledam izpis opravljenih storitev?
-
Ali lahko razčlenjeni račun v tiskani obliki prejmem na drug naslov kot mesečni račun?
-
Ali lahko prejmem razčlenjeni račun za preteklo obdobje in kako to storim?
Da, razčlenjeni račun lahko naročite tudi za preteklo obdobje. Skladno z veljavno zakonodajo je to za največ zadnje tri mesece.
Svoje zadnje tri razčlenjene račune lahko vedno preverite na portalu Moj A1 ali na portalu Moj račun (velja za uporabnike fiksnih paketov, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017; Optika/DSL Flex, Kabel paketi).
Kopijo razčlenjenega računa za zadnje tri mesece vam pošljemo na podlagi zahtevka podanega na prodajnem mestu A1. Kopijo razčlenjenega računa pošljemo po pošti na naslov uporabnika telefonske številke.
Storitev se obračuna v skladu z veljavnim cenikom, 1,70 €.
-
Ali lahko prejemam račun v tiskani obliki in hkrati razčlenjeni račun v elektronski obliki?
-
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko