Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Kaj je razčlenjeni račun in v kakšni obliki ga lahko prejemam?
-
Kako se naročim ali odjavim od prejemanja razčlenjenega računa?
Uporabniki mobilnih storitev se lahko za prejemanje razčlenjenega računa odločite ob sklenitvi naročniškega razmerja ali kadar koli pozneje. Prijava oz. odjava razčlenjenega računa je mogoča na vseh prodajnih mestih A1. Zadnje tri razčlenjene račune si lahko vedno ogledate na portalu Moj A1, četudi nimate vklopljene storitve razčlenjeni račun.
Uporabnikom fiksnih storitev je razčlenjeni račun na voljo na spletnem portalu Moj A1 za obdobje zadnjih treh mesecev.
Če želite naročniki starejših fiksnih paketov prejeti izpis klicev stacionarne telefonije, nam pošljite dopis z lastnoročnim podpisom na naslov: A1 Slovenija, d. d., Ulica Vita Kraigherja 3, 2000 Maribor. Lahko pa nam skeniran dopis posredujete prek spletnega obrazca na naši spletni strani. Poslali vam bomo izpis za določen mesec (naročilo je mogoče le za zadnje tri mesece), samodejnega pošiljanja izpisa klicev ob mesečnem računu ne omogočamo. Za mesečni pregled vam svetujemo prijavo in ogled na portalu Moj račun. -
Kje si lahko ogledam izpis opravljenih storitev?
-
Ali lahko razčlenjeni račun v tiskani obliki prejmem na drug naslov kot mesečni račun?
-
Ali lahko prejmem razčlenjeni račun za preteklo obdobje in kako to storim?
-
Ali lahko prejemam račun v tiskani obliki in hkrati razčlenjeni račun v elektronski obliki?
-
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Kaj je razčlenjeni račun in v kakšni obliki ga lahko prejemam?
-
Kako se naročim ali odjavim od prejemanja razčlenjenega računa?
Uporabniki mobilnih storitev se lahko za prejemanje razčlenjenega računa odločite ob sklenitvi naročniškega razmerja ali kadar koli pozneje. Prijava oz. odjava razčlenjenega računa je mogoča na vseh prodajnih mestih A1. Zadnje tri razčlenjene račune si lahko vedno ogledate na portalu Moj A1, četudi nimate vklopljene storitve razčlenjeni račun.
Uporabnikom fiksnih storitev je razčlenjeni račun na voljo na spletnem portalu Moj A1 za obdobje zadnjih treh mesecev.
Če želite naročniki starejših fiksnih paketov prejeti izpis klicev stacionarne telefonije, nam pošljite dopis z lastnoročnim podpisom na naslov: A1 Slovenija, d. d., Ulica Vita Kraigherja 3, 2000 Maribor. Lahko pa nam skeniran dopis posredujete prek spletnega obrazca na naši spletni strani. Poslali vam bomo izpis za določen mesec (naročilo je mogoče le za zadnje tri mesece), samodejnega pošiljanja izpisa klicev ob mesečnem računu ne omogočamo. Za mesečni pregled vam svetujemo prijavo in ogled na portalu Moj račun. -
Kje si lahko ogledam izpis opravljenih storitev?
-
Ali lahko razčlenjeni račun v tiskani obliki prejmem na drug naslov kot mesečni račun?
-
Ali lahko prejmem razčlenjeni račun za preteklo obdobje in kako to storim?
-
Ali lahko prejemam račun v tiskani obliki in hkrati razčlenjeni račun v elektronski obliki?
-
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko