Pogosta vprašanja
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Po prijavi izgube oziroma odtujitve telefona sem le-tega našel. Kaj naj storim?
-
Koliko me stane, če prijavim izgubo ali odtujitev telefona?
-
Kaj naj naredim, če sem izgubil telefon oz. so mi ga odtujili?
-
Ali moram v primeru izgube ali odtujitve telefona pridobiti novo kartico SIM?
-
Ali lahko v primeru izgube ali odtujitve telefona ohranim telefonsko številko?
-
Ali lahko prijavim sledenje telefona, če so mi ga ukradli ali sem ga izgubil(-a)?
Da, sledenje telefona omogočamo uporabnikom A1. Sledenje ali spremljanje telefonskega aparata lahko poteka na podlagi lastnoročno podpisanega pisnega zahtevka. Lahko ga posredujete:
- na naslov A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- po elektronski pošti na naslov prijave@A1.si,
- na prodajnem mestu A1.
V pisnem zahtevku posredujte naslednje podatke:
- osebne podatke prosilca zahtevka (ime in priimek ter naslov: ulica, pošta, poštna številka),
- davčna številka prosilca,
- podatke o IMEI številki telefona,
- kontaktno telefonsko številko.
Sledenje telefona pomeni, da A1 preverja, ali se odtujen/izgubljen aparat uporablja v A1 mobilnem omrežju (ne pa na kateri lokaciji se nahaja telefon). Sledenje poteka šest mesecev od prejetega zahtevka in vas v primeru zaznane aktivnosti pisno obvestimo na naslov, ki ste ga navedli v zahtevku. Če v tem času ne beležimo aktivnosti, se sledenje prekine, o prekinitvi uporabnikov ne obveščamo.
-
-
Moteči klici in ostali dogodki
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Po prijavi izgube oziroma odtujitve telefona sem le-tega našel. Kaj naj storim?
-
Koliko me stane, če prijavim izgubo ali odtujitev telefona?
-
Kaj naj naredim, če sem izgubil telefon oz. so mi ga odtujili?
-
Ali moram v primeru izgube ali odtujitve telefona pridobiti novo kartico SIM?
-
Ali lahko v primeru izgube ali odtujitve telefona ohranim telefonsko številko?
-
Ali lahko prijavim sledenje telefona, če so mi ga ukradli ali sem ga izgubil(-a)?
Da, sledenje telefona omogočamo uporabnikom A1. Sledenje ali spremljanje telefonskega aparata lahko poteka na podlagi lastnoročno podpisanega pisnega zahtevka. Lahko ga posredujete:
- na naslov A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- po elektronski pošti na naslov prijave@A1.si,
- na prodajnem mestu A1.
V pisnem zahtevku posredujte naslednje podatke:
- osebne podatke prosilca zahtevka (ime in priimek ter naslov: ulica, pošta, poštna številka),
- davčna številka prosilca,
- podatke o IMEI številki telefona,
- kontaktno telefonsko številko.
Sledenje telefona pomeni, da A1 preverja, ali se odtujen/izgubljen aparat uporablja v A1 mobilnem omrežju (ne pa na kateri lokaciji se nahaja telefon). Sledenje poteka šest mesecev od prejetega zahtevka in vas v primeru zaznane aktivnosti pisno obvestimo na naslov, ki ste ga navedli v zahtevku. Če v tem času ne beležimo aktivnosti, se sledenje prekine, o prekinitvi uporabnikov ne obveščamo.
-
-
Moteči klici in ostali dogodki