Pogosta vprašanja
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Po prijavi izgube oziroma odtujitve telefona sem le-tega našel. Kaj naj storim?
Če ste kartico SIM ponovno našli in predhodno še niste uredili zamenjave kartice SIM, lahko zahtevate ponovno vključitev obstoječe kartice SIM. Zahtevo nam lahko sporočite pisno ali na drug zanesljiv način, ki onemogoča zlorabo. Ponovna vključitev številke v omrežje se zaračuna v skladu s cenikom.
-
Koliko me stane, če prijavim izgubo ali odtujitev telefona?
-
Kaj naj naredim, če sem izgubil telefon oz. so mi ga odtujili?
-
Ali moram v primeru izgube ali odtujitve telefona pridobiti novo kartico SIM?
-
Ali lahko v primeru izgube ali odtujitve telefona ohranim telefonsko številko?
-
Ali lahko prijavim sledenje telefona, če so mi ga ukradli ali sem ga izgubil(-a)?
-
-
Moteči klici in ostali dogodki
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Po prijavi izgube oziroma odtujitve telefona sem le-tega našel. Kaj naj storim?
Če ste kartico SIM ponovno našli in predhodno še niste uredili zamenjave kartice SIM, lahko zahtevate ponovno vključitev obstoječe kartice SIM. Zahtevo nam lahko sporočite pisno ali na drug zanesljiv način, ki onemogoča zlorabo. Ponovna vključitev številke v omrežje se zaračuna v skladu s cenikom.
-
Koliko me stane, če prijavim izgubo ali odtujitev telefona?
-
Kaj naj naredim, če sem izgubil telefon oz. so mi ga odtujili?
-
Ali moram v primeru izgube ali odtujitve telefona pridobiti novo kartico SIM?
-
Ali lahko v primeru izgube ali odtujitve telefona ohranim telefonsko številko?
-
Ali lahko prijavim sledenje telefona, če so mi ga ukradli ali sem ga izgubil(-a)?
-
-
Moteči klici in ostali dogodki