Pogosta vprašanja
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Po prijavi izgube oziroma odtujitve telefona sem le-tega našel. Kaj naj storim?
-
Koliko me stane, če prijavim izgubo ali odtujitev telefona?
-
Kaj naj naredim, če sem izgubil telefon oz. so mi ga odtujili?
V primeru uničenja, izgube ali kraje kartice SIM je naročnik dolžan to takoj sporočiti A1 na zanesljiv način, ki onemogoča zlorabo in zagotavlja verodostojnost sporočila:
- s klicem na telefonsko številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 (iz tujine na +386 40 40 40 40, klic iz EU/EEA je brezplačen, sicer pa se zaračuna po ceniku),
- na portalu Moj A1, na katerem lahko sami izključite svojo številko iz omrežja in jo pozneje tudi sami priklopite nazaj v omrežje (ne velja za poslovne uporabnike),
- z obiskom na najbližjem prodajnem mestu A1.
A1 po prejemu obvestila v najkrajšem možnem času prepreči nadaljnjo uporabo kartice SIM (z izključitvijo naročnika iz omrežja). Strošek začasnega izklopa znaša 20,98 €. Ponoven priklop številke v omrežje se zaračuna v znesku 7,99 €.
Pomembno: o uničenju, izgubi ali kraji kartice SIM morate A1 obvestiti takoj in na zgoraj opisan način, saj v nasprotnem primeru sami krijete vse stroške, nastale zaradi morebitne zlorabe kartice SIM.
-
Ali moram v primeru izgube ali odtujitve telefona pridobiti novo kartico SIM?
-
Ali lahko v primeru izgube ali odtujitve telefona ohranim telefonsko številko?
-
Ali lahko prijavim sledenje telefona, če so mi ga ukradli ali sem ga izgubil(-a)?
-
-
Moteči klici in ostali dogodki
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Izguba ali odtujitev telefonskega aparata
-
Po prijavi izgube oziroma odtujitve telefona sem le-tega našel. Kaj naj storim?
-
Koliko me stane, če prijavim izgubo ali odtujitev telefona?
-
Kaj naj naredim, če sem izgubil telefon oz. so mi ga odtujili?
V primeru uničenja, izgube ali kraje kartice SIM je naročnik dolžan to takoj sporočiti A1 na zanesljiv način, ki onemogoča zlorabo in zagotavlja verodostojnost sporočila:
- s klicem na telefonsko številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 (iz tujine na +386 40 40 40 40, klic iz EU/EEA je brezplačen, sicer pa se zaračuna po ceniku),
- na portalu Moj A1, na katerem lahko sami izključite svojo številko iz omrežja in jo pozneje tudi sami priklopite nazaj v omrežje (ne velja za poslovne uporabnike),
- z obiskom na najbližjem prodajnem mestu A1.
A1 po prejemu obvestila v najkrajšem možnem času prepreči nadaljnjo uporabo kartice SIM (z izključitvijo naročnika iz omrežja). Strošek začasnega izklopa znaša 20,98 €. Ponoven priklop številke v omrežje se zaračuna v znesku 7,99 €.
Pomembno: o uničenju, izgubi ali kraji kartice SIM morate A1 obvestiti takoj in na zgoraj opisan način, saj v nasprotnem primeru sami krijete vse stroške, nastale zaradi morebitne zlorabe kartice SIM.
-
Ali moram v primeru izgube ali odtujitve telefona pridobiti novo kartico SIM?
-
Ali lahko v primeru izgube ali odtujitve telefona ohranim telefonsko številko?
-
Ali lahko prijavim sledenje telefona, če so mi ga ukradli ali sem ga izgubil(-a)?
-
-
Moteči klici in ostali dogodki