Pogosta vprašanja
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
-
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
Da bi bila vaša plačila z VALÚ Moneto varna, predvsem pa, da se preprečijo nepooblaščena plačila ob izgubi ali kraji vašega telefona, so plačila možna le ob nastavljenem geslu PIN.
Aktivacija oziroma vklop gesla (kode VALÚ Moneta PIN)
Izberite svoje številsko geslo (PIN). Lahko je sestavljeno iz štirih številk, na primer 1234.
V telefon vnesite ukazni niz *134*izbrano geslo*1# (npr. *134*1234*1#, če želite, da je vaše geslo 1234) in pritisnite tipko "kliči".
Geslo je aktivno takoj. Po aktivaciji boste prejeli potrditveno sporočilo. Če pri vklopu pride do težav, prav tako prejmete SMS.
Sprememba gesla (kode VALÚ Moneta PIN)
Izberite novo geslo, na primer 5678.
V telefon vnesite *133*staro geslo*novo geslo*novo geslo# (npr. *133*1234*5678*5678#, če je staro geslo 1234 in želite, da je novo geslo 5678) ter pritisnite tipko "kliči".
Sprememba gesla je veljavna takoj. Po spremembi boste prejeli potrditveno sporočilo. Če pri spremembi pride do težav, prav tako prejmete SMS -
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
-
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
-
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
Da bi bila vaša plačila z VALÚ Moneto varna, predvsem pa, da se preprečijo nepooblaščena plačila ob izgubi ali kraji vašega telefona, so plačila možna le ob nastavljenem geslu PIN.
Aktivacija oziroma vklop gesla (kode VALÚ Moneta PIN)
Izberite svoje številsko geslo (PIN). Lahko je sestavljeno iz štirih številk, na primer 1234.
V telefon vnesite ukazni niz *134*izbrano geslo*1# (npr. *134*1234*1#, če želite, da je vaše geslo 1234) in pritisnite tipko "kliči".
Geslo je aktivno takoj. Po aktivaciji boste prejeli potrditveno sporočilo. Če pri vklopu pride do težav, prav tako prejmete SMS.
Sprememba gesla (kode VALÚ Moneta PIN)
Izberite novo geslo, na primer 5678.
V telefon vnesite *133*staro geslo*novo geslo*novo geslo# (npr. *133*1234*5678*5678#, če je staro geslo 1234 in želite, da je novo geslo 5678) ter pritisnite tipko "kliči".
Sprememba gesla je veljavna takoj. Po spremembi boste prejeli potrditveno sporočilo. Če pri spremembi pride do težav, prav tako prejmete SMS -
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
-
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-