Pogosta vprašanja
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
Po vsakem uspešnem nakupu prek storitve VALÚ Moneta dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
Seznam opravljenih nakupov s storitvijo VALÚ Moneta lahko spremljate na portalu Moj A1 v meniju Pregled / Poraba / Mobilna plačila.
Vse mesečne nakupe, ki so opravljeni s storitvijo VALÚ Moneta, in vse komunikacijske stroške plačate kot del naročniškega računa. Če imate naročen razčlenjeni račun, dobite z njim hkrati tudi natančno specifikacijo plačil, opravljenih s storitvijo VALÚ Moneta.
Poslovni uporabniki, ki uporabljate storitev Zasebno poslovno omrežje in ste aktivirali ločevanje stroškov zasebno in poslovno uporabo, lahko zahtevate plačevanje storitve VALÚ Moneta na zasebnem računu. Če vaš zasebni račun že vključuje storitve z dodano vrednostjo (kot so komercialna sporočila itd.), se bo na njem obračunala tudi storitev VALÚ Moneta. -
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
-
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
-
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
Po vsakem uspešnem nakupu prek storitve VALÚ Moneta dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
Seznam opravljenih nakupov s storitvijo VALÚ Moneta lahko spremljate na portalu Moj A1 v meniju Pregled / Poraba / Mobilna plačila.
Vse mesečne nakupe, ki so opravljeni s storitvijo VALÚ Moneta, in vse komunikacijske stroške plačate kot del naročniškega računa. Če imate naročen razčlenjeni račun, dobite z njim hkrati tudi natančno specifikacijo plačil, opravljenih s storitvijo VALÚ Moneta.
Poslovni uporabniki, ki uporabljate storitev Zasebno poslovno omrežje in ste aktivirali ločevanje stroškov zasebno in poslovno uporabo, lahko zahtevate plačevanje storitve VALÚ Moneta na zasebnem računu. Če vaš zasebni račun že vključuje storitve z dodano vrednostjo (kot so komercialna sporočila itd.), se bo na njem obračunala tudi storitev VALÚ Moneta. -
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
-
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
-
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-