Pogosta vprašanja
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
Če VALÚ Monete še niste uporabljali, jo morate najprej vklopiti. Izbirate lahko med osnovno ali napredno naročnino, vklop lahko uredite:
- s sporočilom SMS s ključno besedo VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA, ki ga pošljete na številko 1919,
- na portalu Moj A1 v meniju Paketi in opcije/Opcije/Druge opcije,
- z obiskom prodajnega mesta A1.
Izklop storitve VALÚ Moneta lahko uredite:
- na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve / Omejitve in blokade / VALÚ Moneta blokada,
- s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40,
- z obiskom prodajnega mesta A1.
Ponovni vklop lahko uredite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve / Blokade / Blokada VALÚ Monete ali prodajnem mestu z osebnim dokumentom. S klicem na številko za pomoč uporabnikom ponovnega vklopa ni možno urediti. Izklop in ponovni vklop storitve VALÚ Moneta sta brezplačna.
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
-
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
-
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
-
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
Če VALÚ Monete še niste uporabljali, jo morate najprej vklopiti. Izbirate lahko med osnovno ali napredno naročnino, vklop lahko uredite:
- s sporočilom SMS s ključno besedo VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA, ki ga pošljete na številko 1919,
- na portalu Moj A1 v meniju Paketi in opcije/Opcije/Druge opcije,
- z obiskom prodajnega mesta A1.
Izklop storitve VALÚ Moneta lahko uredite:
- na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve / Omejitve in blokade / VALÚ Moneta blokada,
- s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40,
- z obiskom prodajnega mesta A1.
Ponovni vklop lahko uredite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve / Blokade / Blokada VALÚ Monete ali prodajnem mestu z osebnim dokumentom. S klicem na številko za pomoč uporabnikom ponovnega vklopa ni možno urediti. Izklop in ponovni vklop storitve VALÚ Moneta sta brezplačna.
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
-
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
-
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
-
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-