Pogosta vprašanja
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
-
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
-
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
Če niste prejeli PIN-a, lahko z ukaznim nizom zahtevate ponovno pošiljanje.
Za ponovitev zadnje dostave kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznim nizom PSC PONOVI na številko 031 891 888.
Za ponovitev dostave prejšnjih kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznimi nizom PSC PONOVI [številka TID] na številko 031 891 888.
Številka TID (Transaction ID – zaporedna številka distribucije) je zaporedna številka dogodka in hkrati in velja kot račun. -
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
VALÚ Moneta
-
Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
-
Kje in kako lahko uporabljam VALÚ Moneto?
-
Kako vklopim ali izklopim VALÚ Moneto?
-
Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
-
Koliko znaša članarina za VALÚ Moneto?
-
Kje lahko preverim porabo VALÚ Monete?
-
Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
-
Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
-
Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto?
-
Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
-
Nisem prejel PIN-a za kartico paysafecard. Kaj naj storim?
Če niste prejeli PIN-a, lahko z ukaznim nizom zahtevate ponovno pošiljanje.
Za ponovitev zadnje dostave kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznim nizom PSC PONOVI na številko 031 891 888.
Za ponovitev dostave prejšnjih kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznimi nizom PSC PONOVI [številka TID] na številko 031 891 888.
Številka TID (Transaction ID – zaporedna številka distribucije) je zaporedna številka dogodka in hkrati in velja kot račun. -
Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
-
Kako opravim nakup kartic paysafecard?
-
Ali lahko reklamiram nakup z VALÚ Moneto kupljenega izdelka/storitve?
-