Pogosta vprašanja
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Ali lahko prekličem prenos mobilne številke?
Ne. Splošni akt o prenosljivosti številk in obstoječi procesi prenosljivosti številk ne omogočajo stornacije oziroma preklica prenosa, ko se je le ta enkrat že zgodil. Ko se naročnik odloči telefonsko številko prenesti in je datum prenosa potrjen, je ta proces nepovraten. Navedeno velja za vse operaterje v Sloveniji.
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Ali lahko prekličem prenos mobilne številke?
Ne. Splošni akt o prenosljivosti številk in obstoječi procesi prenosljivosti številk ne omogočajo stornacije oziroma preklica prenosa, ko se je le ta enkrat že zgodil. Ko se naročnik odloči telefonsko številko prenesti in je datum prenosa potrjen, je ta proces nepovraten. Navedeno velja za vse operaterje v Sloveniji.
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci