Pogosta vprašanja
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
Zahtevek za prenos številke je dokument na prodajnem mestu, s katerim A1 pooblaščate, da v vašem imenu in na vaš račun izvede prenos številke iz omrežja vašega trenutnega operaterja v mobilno ali fiksno omrežje A1 Slovenija, odvisno, za katero storitev se odločite oz. katero številko prenašate. Na zahtevku lahko označite, da ne želite oziroma da želite prekiniti naročniško razmerje pri trenutnem operaterju, in z njim hkrati pooblaščate A1, da posreduje vašo zahtevo za prekinitev naročniškega razmerja operaterju dajalcu številke.
Na zahtevku za prenos stacionarne številke je vloga za vključitev širokopasovne storitve s prehodom med ponudniki (odjava dodatnega dostopa). Možnost prenosa stacionarne številke je odvisna od izbrane tehnologije dostopa interneta pri obstoječem in novem ponudniku. V primeru prenosa telefonske številke iz druge tehnologije je treba za odjavo prejšnjega operaterja podati še odjavo dodatnega dostopa (interneta) na istem obrazcu.
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
Zahtevek za prenos številke je dokument na prodajnem mestu, s katerim A1 pooblaščate, da v vašem imenu in na vaš račun izvede prenos številke iz omrežja vašega trenutnega operaterja v mobilno ali fiksno omrežje A1 Slovenija, odvisno, za katero storitev se odločite oz. katero številko prenašate. Na zahtevku lahko označite, da ne želite oziroma da želite prekiniti naročniško razmerje pri trenutnem operaterju, in z njim hkrati pooblaščate A1, da posreduje vašo zahtevo za prekinitev naročniškega razmerja operaterju dajalcu številke.
Na zahtevku za prenos stacionarne številke je vloga za vključitev širokopasovne storitve s prehodom med ponudniki (odjava dodatnega dostopa). Možnost prenosa stacionarne številke je odvisna od izbrane tehnologije dostopa interneta pri obstoječem in novem ponudniku. V primeru prenosa telefonske številke iz druge tehnologije je treba za odjavo prejšnjega operaterja podati še odjavo dodatnega dostopa (interneta) na istem obrazcu.
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci