Pogosta vprašanja
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
Če ste fizična oseba in želite prenesti številko, na prodajno mesto A1 prinesite:
- veljaven osebni dokument (osebna izkaznica, potni list ali novo vozniško dovoljenje),
- davčno številko,
- račun za telekomunikacijske storitve za številko, ki jo želite prenesti, če prenašate naročniško številko iz omrežja drugega mobilnega / fiksnega operaterja. Račun ne sme biti starejši od treh mesecev.
- kodo PUK za številko, ki jo želite prenesti, če prenašate predplačniško številko.
Podjetja potrebujejo za prenos številke:
- veljavno osebno izkaznico ali potni list zakonitega zastopnika podjetja ali pooblaščenca podjetja,
- ID za DDV,
- izpis iz sodnega registra ali izpisek iz imenika AJPES,
- žig podjetja (samo v primeru, da podjetje posluje z žigom),
- zadnji račun za opravljene storitve pri operaterju dajalcu številke (ne sme biti starejši od treh mesecev) ali kodo PUK, če podjetje prenaša predplačniško številko.
Samostojni podjetniki potrebujejo za prenos številke:
- veljavno osebno izkaznico ali potni list,
- ID za DDV,
- potrdilo o vpisu v register samostojnih podjetnikov ali drugih samostojnih poklicev ali obrtno dovoljenje ali priglasitveni list ali dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti,
- žig podjetja (samo v primeru, da podjetje posluje z žigom),
- zadnji račun za opravljene storitve pri operaterju dajalcu številke (ne sme biti starejši od treh mesecev) ali kodo PUK, če prenašate predplačniško številko.
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
Če ste fizična oseba in želite prenesti številko, na prodajno mesto A1 prinesite:
- veljaven osebni dokument (osebna izkaznica, potni list ali novo vozniško dovoljenje),
- davčno številko,
- račun za telekomunikacijske storitve za številko, ki jo želite prenesti, če prenašate naročniško številko iz omrežja drugega mobilnega / fiksnega operaterja. Račun ne sme biti starejši od treh mesecev.
- kodo PUK za številko, ki jo želite prenesti, če prenašate predplačniško številko.
Podjetja potrebujejo za prenos številke:
- veljavno osebno izkaznico ali potni list zakonitega zastopnika podjetja ali pooblaščenca podjetja,
- ID za DDV,
- izpis iz sodnega registra ali izpisek iz imenika AJPES,
- žig podjetja (samo v primeru, da podjetje posluje z žigom),
- zadnji račun za opravljene storitve pri operaterju dajalcu številke (ne sme biti starejši od treh mesecev) ali kodo PUK, če podjetje prenaša predplačniško številko.
Samostojni podjetniki potrebujejo za prenos številke:
- veljavno osebno izkaznico ali potni list,
- ID za DDV,
- potrdilo o vpisu v register samostojnih podjetnikov ali drugih samostojnih poklicev ali obrtno dovoljenje ali priglasitveni list ali dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti,
- žig podjetja (samo v primeru, da podjetje posluje z žigom),
- zadnji račun za opravljene storitve pri operaterju dajalcu številke (ne sme biti starejši od treh mesecev) ali kodo PUK, če prenašate predplačniško številko.
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci