Pogosta vprašanja
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
Pogoji za uspešen prenos mobilne ali stacionarne številke za naročnike so:
- vsi podatki na "Zahtevku za prenos številke" morajo biti pravilni in popolni (telefonska številka, številka računa, ki ni starejši od treh mesecev, in lastnoročni podpis naročnika);
- pri trenutnem operaterju morate biti navedeni kot naročnik oz. morate imeti ustrezna pooblastila;
- naročniška telefonska številka, ki jo želite prenesti, mora biti aktivna v omrežju operaterja dajalca številke, kar pomeni, da pred prenosom ne smete prekinjati naročniškega razmerja;
- za naročniško telefonsko številko ne sme potekati noben drug postopek prenosa.
Pogoji za uspešen prenos številke za predplačnike so:
- če želite obstoječo številko prenesti v predplačniški paket A1, je treba najprej opraviti nakup A1 Simpl paketa oziroma A1 Simpl SIM paketa, ki vsebuje A1 Simpl SIM kartico s prednastavljeno A1 Simpl telefonsko številko;
- predplačniška telefonska številka, ki jo želite prenesti, mora biti aktivna v omrežju operaterja dajalca številke;
- predplačniška telefonska številka in koda PUK se morata ujemati;
- za predplačniško telefonsko številko ne sme potekati noben drug postopek prenosa.
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
-
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
Pogoji za uspešen prenos mobilne ali stacionarne številke za naročnike so:
- vsi podatki na "Zahtevku za prenos številke" morajo biti pravilni in popolni (telefonska številka, številka računa, ki ni starejši od treh mesecev, in lastnoročni podpis naročnika);
- pri trenutnem operaterju morate biti navedeni kot naročnik oz. morate imeti ustrezna pooblastila;
- naročniška telefonska številka, ki jo želite prenesti, mora biti aktivna v omrežju operaterja dajalca številke, kar pomeni, da pred prenosom ne smete prekinjati naročniškega razmerja;
- za naročniško telefonsko številko ne sme potekati noben drug postopek prenosa.
Pogoji za uspešen prenos številke za predplačnike so:
- če želite obstoječo številko prenesti v predplačniški paket A1, je treba najprej opraviti nakup A1 Simpl paketa oziroma A1 Simpl SIM paketa, ki vsebuje A1 Simpl SIM kartico s prednastavljeno A1 Simpl telefonsko številko;
- predplačniška telefonska številka, ki jo želite prenesti, mora biti aktivna v omrežju operaterja dajalca številke;
- predplačniška telefonska številka in koda PUK se morata ujemati;
- za predplačniško telefonsko številko ne sme potekati noben drug postopek prenosa.
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci