Pogosta vprašanja
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
Ne. Na zahtevku za prenos mobilne številke označite le, ali želite prekiniti naročniško razmerje ali ne. Celotni postopek prenosa nato izvede A1.
Za prenos številke v mobilno omrežje A1 Slovenija morate imeti aktivno naročniško ali predplačniško razmerje pri operaterju, ki je dajalec številke, zato svetujemo, da razmerja pri svojem trenutnem operaterju NE prekinjate, dokler ne vložite zahtevka za prenos številke. Za začetek postopka prenosa stare številke v mobilno omrežje A1 Slovenija morate najprej skleniti naročniško ali predplačniško razmerje.
Pri prenosu stacionarne številke lahko prenesete le aktivno številko, zato vam svetujemo, da naročniškega razmerja pri dosedanjem operaterju ne prekinjate, dokler pri A1 ne vložite zahtevka za prenos številke (na prodajnem mestu ali pokličete na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali nam pišete prek spletnega obrazca.
Možnost prenosa stacionarne številke je odvisna od izbrane tehnologije dostopa interneta pri obstoječem in novem ponudniku. V primeru prenosa telefonske številke iz druge tehnologije je treba za odjavo prejšnjega operaterja podati še odjavo dodatnega dostopa (interneta) na istem obrazcu. -
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Pogoji za sklenitev naročniškega razmerja
-
Prenos številke
-
Kaj moram storiti, da prenesem svojo številko v omrežje A1 Slovenija?
-
Kaj je prenos številke?
-
Kaj je zahtevek za prenos številke?
-
Katere dokumente potrebujem za prenos številke?
-
Na katerih prodajnih mestih lahko uredim prenos telefonske številke?
-
Kako dolgo traja prenos številke ter ali lahko sam določim datum in uro prenosa številke?
-
Ali dobim novo kartico SIM, ko prenašam številko? Kaj se zgodi s podatki na stari kartici SIM?
-
Kako vem, da moja prenesena številka že deluje?
-
Ali moram pred prenosom številke prekiniti naročniško razmerje s trenutnim operaterjem oziroma ali ga moram o prenosu le obvestiti?
Ne. Na zahtevku za prenos mobilne številke označite le, ali želite prekiniti naročniško razmerje ali ne. Celotni postopek prenosa nato izvede A1.
Za prenos številke v mobilno omrežje A1 Slovenija morate imeti aktivno naročniško ali predplačniško razmerje pri operaterju, ki je dajalec številke, zato svetujemo, da razmerja pri svojem trenutnem operaterju NE prekinjate, dokler ne vložite zahtevka za prenos številke. Za začetek postopka prenosa stare številke v mobilno omrežje A1 Slovenija morate najprej skleniti naročniško ali predplačniško razmerje.
Pri prenosu stacionarne številke lahko prenesete le aktivno številko, zato vam svetujemo, da naročniškega razmerja pri dosedanjem operaterju ne prekinjate, dokler pri A1 ne vložite zahtevka za prenos številke (na prodajnem mestu ali pokličete na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali nam pišete prek spletnega obrazca.
Možnost prenosa stacionarne številke je odvisna od izbrane tehnologije dostopa interneta pri obstoječem in novem ponudniku. V primeru prenosa telefonske številke iz druge tehnologije je treba za odjavo prejšnjega operaterja podati še odjavo dodatnega dostopa (interneta) na istem obrazcu. -
Koliko stane prenos mobilne ali stacionarne številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kdo lahko podpiše zahtevek za prenos naročniške številke?
-
Kakšni so pogoji za uspešen prenos naročniške ali predplačniške številke v omrežje A1 Slovenija?
-
Kako vem v katerem omrežju se številka nahaja?
-
Kaj lahko storim, če moj trenutni operater zavrne zahtevek za prenos številke?
-
Kaj je govorno sporočilo ob klicu na preneseno številko?
-
Ali lahko zamenjam operaterja in prenesem številko kljub temu, da imam pri trenutnem operaterju neporavnan račun?
-
-
Prepis imenika
-
Obrazci