Pogosta vprašanja
-
Ali lahko kupim telefon ali tablico na obroke?
-
Koliko me stane, če želim pred iztekom 12 oz. 24 mesečne vezave kupiti nov telefon?
-
Kakšne so cene telefonov na starejših naročniških paketih?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
-
Ali lahko po nakupu telefona ali druge opreme le-to vrnem oz. zamenjam za drugo?
-
Kolikšen je čas polnjenja in trajanja baterije?
Čas polnjenja baterije je odvisen od vrste telefonskega aparata, ki ste ga kupili. Točen čas prvega polnjenja in nadaljnjih polnjenj je naveden v navodilih za uporabo telefonskega aparata, ki ste jih prejeli skupaj z novim telefonskim aparatom.
Na čas trajanja baterije vpliva predvsem uporaba telefonskega aparata. Če želite podaljšati trajanje baterije, vam svetujemo, da izklopite prenos podatkov oz. vklopite način 2G namesto 3G ali 4G, izklopite povezavi bluetooth in Wi-Fi, nastavite manjšo svetilnost zaslona in sproti zapirate aplikacije.
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Ali lahko kupim telefon ali tablico na obroke?
-
Koliko me stane, če želim pred iztekom 12 oz. 24 mesečne vezave kupiti nov telefon?
-
Kakšne so cene telefonov na starejših naročniških paketih?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
-
Ali lahko po nakupu telefona ali druge opreme le-to vrnem oz. zamenjam za drugo?
-
Kolikšen je čas polnjenja in trajanja baterije?
Čas polnjenja baterije je odvisen od vrste telefonskega aparata, ki ste ga kupili. Točen čas prvega polnjenja in nadaljnjih polnjenj je naveden v navodilih za uporabo telefonskega aparata, ki ste jih prejeli skupaj z novim telefonskim aparatom.
Na čas trajanja baterije vpliva predvsem uporaba telefonskega aparata. Če želite podaljšati trajanje baterije, vam svetujemo, da izklopite prenos podatkov oz. vklopite način 2G namesto 3G ali 4G, izklopite povezavi bluetooth in Wi-Fi, nastavite manjšo svetilnost zaslona in sproti zapirate aplikacije.