Pogosta vprašanja
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
Če se vam je pokvaril telefonski aparat oz. druga oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...), imate na voljo naslednje možnosti:
- v primeru, da je podjetje A1 Slovenija garant za naprave in želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom ali računom o nakupu oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Telefon mora biti obvezno ponastavljen na tovarniške nastavitve, brez podatkov potrošnika in pristopnih gesel za odklep telefona. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake,
- v primeru, da A1 Slovenija ni garant* za naprave prosimo, da telefonski aparat ali drugo opremo pošljete po pošti oz. odnesete na pooblaščeni servis za izbrano blagovno znamko naprave. Seznam pooblaščenih servisov najdete na garancijskem listu. Posamezni pooblaščeni servisi (npr vgrajena bela tehnika) niti ne omogočajo pošiljanja naprav na pooblaščene servise ampak se naroči popravilo s klicem na klicni center proizvajalca navedenega na garancijskem listu.
* A1 Slovenija v prehodnem obdobju v popravilo sprejema aparate/opremo izključno, katere je kot garant dolžan sprejeti, kot tudi aparate za katere kot garant jamči proizvajalec. V primeru slednjega bo A1 aparat sprejel in samo posredoval pooblaščenemu servisu, s tem pa ne prevzema nase nobenih obveznosti in/ali dolžnosti, ki so po zakonodaji določene za garanta oz. proizvajalca. V rok v katerem mora garant izvršiti popravilo se ne všteva čas od sprejema aparata/opreme pri A1 do sprejema aparata/opreme na pooblaščenem servisu.
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Kako je z garancijo ob nakupu telefona iPhone?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
Če se vam je pokvaril telefonski aparat oz. druga oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...), imate na voljo naslednje možnosti:
- v primeru, da je podjetje A1 Slovenija garant za naprave in želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom ali računom o nakupu oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Telefon mora biti obvezno ponastavljen na tovarniške nastavitve, brez podatkov potrošnika in pristopnih gesel za odklep telefona. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake,
- v primeru, da A1 Slovenija ni garant* za naprave prosimo, da telefonski aparat ali drugo opremo pošljete po pošti oz. odnesete na pooblaščeni servis za izbrano blagovno znamko naprave. Seznam pooblaščenih servisov najdete na garancijskem listu. Posamezni pooblaščeni servisi (npr vgrajena bela tehnika) niti ne omogočajo pošiljanja naprav na pooblaščene servise ampak se naroči popravilo s klicem na klicni center proizvajalca navedenega na garancijskem listu.
* A1 Slovenija v prehodnem obdobju v popravilo sprejema aparate/opremo izključno, katere je kot garant dolžan sprejeti, kot tudi aparate za katere kot garant jamči proizvajalec. V primeru slednjega bo A1 aparat sprejel in samo posredoval pooblaščenemu servisu, s tem pa ne prevzema nase nobenih obveznosti in/ali dolžnosti, ki so po zakonodaji določene za garanta oz. proizvajalca. V rok v katerem mora garant izvršiti popravilo se ne všteva čas od sprejema aparata/opreme pri A1 do sprejema aparata/opreme na pooblaščenem servisu.
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Kako je z garancijo ob nakupu telefona iPhone?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?