Pogosta vprašanja
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
Če se vam je pokvaril telefonski aparat oz. druga oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...), imate na voljo naslednje možnosti:
- če želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon ali drugo opremo na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom ali računom o nakupu oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Telefon mora biti obvezno ponastavljen na tovarniške nastavitve, brez podatkov potrošnika in pristopnih gesel za odklep telefona. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake.Če boste oddali drugo opremo, mora biti obvezno ustrezno zaščitena z originalno embalažo ali z drugo primerno embalažo, ki bo zagotavljala isto raven zaščite,
- priporočamo, da telefonski aparat ali drugo opremo pošljete po pošti oz. odnesete na pooblaščeni servis za izbrano blagovno znamko naprave. Seznam pooblaščenih servisov najdete na garancijskem listu,
- telefonski aparat lahko pošljete na pooblaščeni servis po pošti skupaj z izpolnjenim obrazcem, ki ga izpolnite in natisnete z uporabo spletne aplikacije (ne velja za drugo opremo). Spletna aplikacija hkrati omogoča vpogled v status popravila. V primeru izbire te možnosti vam pooblaščeni servis pokrije stroške pošiljanja.
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Kako je z garancijo ob nakupu telefona iPhone?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
Če se vam je pokvaril telefonski aparat oz. druga oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...), imate na voljo naslednje možnosti:
- če želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon ali drugo opremo na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom ali računom o nakupu oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Telefon mora biti obvezno ponastavljen na tovarniške nastavitve, brez podatkov potrošnika in pristopnih gesel za odklep telefona. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake.Če boste oddali drugo opremo, mora biti obvezno ustrezno zaščitena z originalno embalažo ali z drugo primerno embalažo, ki bo zagotavljala isto raven zaščite,
- priporočamo, da telefonski aparat ali drugo opremo pošljete po pošti oz. odnesete na pooblaščeni servis za izbrano blagovno znamko naprave. Seznam pooblaščenih servisov najdete na garancijskem listu,
- telefonski aparat lahko pošljete na pooblaščeni servis po pošti skupaj z izpolnjenim obrazcem, ki ga izpolnite in natisnete z uporabo spletne aplikacije (ne velja za drugo opremo). Spletna aplikacija hkrati omogoča vpogled v status popravila. V primeru izbire te možnosti vam pooblaščeni servis pokrije stroške pošiljanja.
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Kako je z garancijo ob nakupu telefona iPhone?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?