Pogosta vprašanja
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Kako je z garancijo ob nakupu telefona iPhone?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Svetujemo vam, da napravo oddate neposredno na pooblaščenem servisu navedenem na garancijskem listu, ki vam mora zagotoviti po ZVPot -1 tudi nadomestni aparat, čas popravila naprave pa bo v tem primeru tudi krajši.
Na prodajnih mestih A1 se trudimo, da dobite primerljiv nadomestni telefonski aparat, vse pa je odvisno od trenutne zaloge nadomestnih telefonskih aparatov na posameznem prodajnem mestu.
Za čas popravila druge opreme (TV, računalnik, igralna konzola ...) nadomestnih naprav ne zagotavljamo, zato vam svetujemo uveljavljanje reklamacije iz naslova garancije neposredno na pooblaščenih servisih, saj bo celoten postopek za vas hitrejši. Seznam pooblaščenih servisov je razviden iz garancijskega lista oz. pri opisu posameznega izdelka na spletni strani A1. Posamezni pooblaščeni servisi (npr vgrajena bela tehnika) ne omogočajo pošiljanja naprav na pooblaščene servise ampak se naroči popravilo s klicem na klicni center proizvajalca navedenega na garancijskem listu.
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Kako je z garancijo ob nakupu telefona iPhone?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Svetujemo vam, da napravo oddate neposredno na pooblaščenem servisu navedenem na garancijskem listu, ki vam mora zagotoviti po ZVPot -1 tudi nadomestni aparat, čas popravila naprave pa bo v tem primeru tudi krajši.
Na prodajnih mestih A1 se trudimo, da dobite primerljiv nadomestni telefonski aparat, vse pa je odvisno od trenutne zaloge nadomestnih telefonskih aparatov na posameznem prodajnem mestu.
Za čas popravila druge opreme (TV, računalnik, igralna konzola ...) nadomestnih naprav ne zagotavljamo, zato vam svetujemo uveljavljanje reklamacije iz naslova garancije neposredno na pooblaščenih servisih, saj bo celoten postopek za vas hitrejši. Seznam pooblaščenih servisov je razviden iz garancijskega lista oz. pri opisu posameznega izdelka na spletni strani A1. Posamezni pooblaščeni servisi (npr vgrajena bela tehnika) ne omogočajo pošiljanja naprav na pooblaščene servise ampak se naroči popravilo s klicem na klicni center proizvajalca navedenega na garancijskem listu.