Pogosta vprašanja
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
Če je telefon ali ostala oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...) oddana na servis prek prodajnega mesta A1, lahko napravi sledite:
- s klicem na telefonsko številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali
- prek spletne aplikacije Fusion.
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
Če je telefon ali ostala oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...) oddana na servis prek prodajnega mesta A1, lahko napravi sledite:
- s klicem na telefonsko številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali
- prek spletne aplikacije Fusion.
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?