Pogosta vprašanja
-
Na določenem kanalu imam povečano glasnost in je ne morem znižati. Kaj storiti?
Težava se lahko pojavi le, če imate televizor in digitalni sprejemnik povezana s HDMI kablom. V takšnem primeru pritisnite tipko »Menu«, se pomaknite na "TV računi, nastavitve" ter izberite "Tehnične nastavitve".
V tehničnih nastavitvah boste morali izbrati "Izhodni signal HDMI-YUV". Ko pridete do nastavitev, se pomaknite na "Digital Audio", izberite možnost "PCM" ter shranite nastavitve. -
Ali se pri uporabi A1 Xplore TV Go zaračuna podatkovni promet?
-
Film iz videoteke se ne predvaja, kaj lahko storim?
-
Imam motnje pri sprejemu TV signala, kaj lahko storim?
-
Kako lahko posodobim svoj A1 TV sprejemnik?
-
Kako lahko začnem snemati s Časovnim zamikom?
-
Kje lahko najdem svoje posnetke?
-
Kje lahko poiščem film, ki sem ga kupil?
-
Moj A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
A1 Xplore TV sprejemnik je morda okvarjen, kaj lahko storim?
-
Moj A1 TV sprejemnik prikazuje napačen čas, kaj lahko storim?
-
Moj A1 Xplore TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Moj daljinski upravljalec A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Na zaslonu se pokaže samo slika, zvoka pa ni, kaj naj storim?
-
Ne morem gledati programov v visoki ločljivosti, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem kodo PIN za A1 TV, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem svoje podatke za prijavo za A1 Xplore TV Go, kaj lahko storim?
-
Zakaj ne morem gledati TV programa zadnjih 7 dni?
-
Zakaj ne morem posneti oddaje?
-
Zakaj si ne morem ogledati svojih posnetkov?
-
Kje lahko prenesem aplikacijo A1 Xplore TV Go?
Televizija in fiksne storitve
- Tehnični asistent - orodje za samo-odpravo napak
- A1 Ultra
- Navodila za priklop modema
- A1 TV namestitev in nastavitve
- A1 TV naprave
- A1 TV na poti
- A1 Xplore TV funkcije
- A1 Xplore TV programi
- A1 Xplore nastavitve
- A1 Xplore TV namestitev
- Oprema A1 Kabel
- Pomoč
-
Na določenem kanalu imam povečano glasnost in je ne morem znižati. Kaj storiti?
Težava se lahko pojavi le, če imate televizor in digitalni sprejemnik povezana s HDMI kablom. V takšnem primeru pritisnite tipko »Menu«, se pomaknite na "TV računi, nastavitve" ter izberite "Tehnične nastavitve".
V tehničnih nastavitvah boste morali izbrati "Izhodni signal HDMI-YUV". Ko pridete do nastavitev, se pomaknite na "Digital Audio", izberite možnost "PCM" ter shranite nastavitve. -
Ali se pri uporabi A1 Xplore TV Go zaračuna podatkovni promet?
-
Film iz videoteke se ne predvaja, kaj lahko storim?
-
Imam motnje pri sprejemu TV signala, kaj lahko storim?
-
Kako lahko posodobim svoj A1 TV sprejemnik?
-
Kako lahko začnem snemati s Časovnim zamikom?
-
Kje lahko najdem svoje posnetke?
-
Kje lahko poiščem film, ki sem ga kupil?
-
Moj A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
A1 Xplore TV sprejemnik je morda okvarjen, kaj lahko storim?
-
Moj A1 TV sprejemnik prikazuje napačen čas, kaj lahko storim?
-
Moj A1 Xplore TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Moj daljinski upravljalec A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Na zaslonu se pokaže samo slika, zvoka pa ni, kaj naj storim?
-
Ne morem gledati programov v visoki ločljivosti, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem kodo PIN za A1 TV, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem svoje podatke za prijavo za A1 Xplore TV Go, kaj lahko storim?
-
Zakaj ne morem gledati TV programa zadnjih 7 dni?
-
Zakaj ne morem posneti oddaje?
-
Zakaj si ne morem ogledati svojih posnetkov?
-
Kje lahko prenesem aplikacijo A1 Xplore TV Go?