Pogosta vprašanja
-
Na določenem kanalu imam povečano glasnost in je ne morem znižati. Kaj storiti?
-
Ali se pri uporabi A1 Xplore TV Go zaračuna podatkovni promet?
-
Film iz videoteke se ne predvaja, kaj lahko storim?
-
Imam motnje pri sprejemu TV signala, kaj lahko storim?
-
Kako lahko posodobim svoj A1 TV sprejemnik?
-
Kako lahko začnem snemati s Časovnim zamikom?
-
Kje lahko najdem svoje posnetke?
-
Kje lahko poiščem film, ki sem ga kupil?
-
Moj A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
A1 Xplore TV sprejemnik je morda okvarjen, kaj lahko storim?
-
Moj A1 TV sprejemnik prikazuje napačen čas, kaj lahko storim?
-
Moj A1 Xplore TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Moj daljinski upravljalec A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Na zaslonu se pokaže samo slika, zvoka pa ni, kaj naj storim?
-
Ne morem gledati programov v visoki ločljivosti, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem kodo PIN za A1 TV, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem svoje podatke za prijavo za A1 Xplore TV Go, kaj lahko storim?
-
Zakaj ne morem gledati TV programa zadnjih 7 dni?
-
Zakaj ne morem posneti oddaje?
Možni so naslednji razlogi:
1) Časovnega zamika še niste aktivirali.
Za snemanje oddaje aktivirajte A1 Časovni zamik.2) Izbrali ste oddajo na TV programu iz preteklih 7 dneh, Časovni zamik pa ste aktivirali šele včeraj.
Snemanje TV programa se začne z vašo aktivacijo. 7 dni po aktivaciji si lahko prvič ogledate ali posnamete celoten program zadnjih 7 dni.
3) Imate na voljo premalo prostora za nadaljnje snemanje?
A1 Časovni zamik ponuja do 30 ur snemalnega pomnilnika za vaše najljubše oddaje. V meniju Nastavitve > A1 Časovni zamik lahko vidite, koliko prostora je že zasedenega. Z brisanjem starih posnetkov znova ustvarite novi prostor za shranjevanje.
Izbrali ste TV program, ki ne podpira snemanja. -
Zakaj si ne morem ogledati svojih posnetkov?
-
Kje lahko prenesem aplikacijo A1 Xplore TV Go?
Televizija in fiksne storitve
- Tehnični asistent - orodje za samo-odpravo napak
- A1 Ultra
- Navodila za priklop modema
- A1 TV namestitev in nastavitve
- A1 TV naprave
- A1 TV na poti
- A1 Xplore TV funkcije
- A1 Xplore TV programi
- A1 Xplore nastavitve
- A1 Xplore TV namestitev
- Oprema A1 Kabel
- Pomoč
-
Na določenem kanalu imam povečano glasnost in je ne morem znižati. Kaj storiti?
-
Ali se pri uporabi A1 Xplore TV Go zaračuna podatkovni promet?
-
Film iz videoteke se ne predvaja, kaj lahko storim?
-
Imam motnje pri sprejemu TV signala, kaj lahko storim?
-
Kako lahko posodobim svoj A1 TV sprejemnik?
-
Kako lahko začnem snemati s Časovnim zamikom?
-
Kje lahko najdem svoje posnetke?
-
Kje lahko poiščem film, ki sem ga kupil?
-
Moj A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
A1 Xplore TV sprejemnik je morda okvarjen, kaj lahko storim?
-
Moj A1 TV sprejemnik prikazuje napačen čas, kaj lahko storim?
-
Moj A1 Xplore TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Moj daljinski upravljalec A1 TV ne deluje, kaj lahko storim?
-
Na zaslonu se pokaže samo slika, zvoka pa ni, kaj naj storim?
-
Ne morem gledati programov v visoki ločljivosti, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem kodo PIN za A1 TV, kaj lahko storim?
-
Pozabil sem svoje podatke za prijavo za A1 Xplore TV Go, kaj lahko storim?
-
Zakaj ne morem gledati TV programa zadnjih 7 dni?
-
Zakaj ne morem posneti oddaje?
Možni so naslednji razlogi:
1) Časovnega zamika še niste aktivirali.
Za snemanje oddaje aktivirajte A1 Časovni zamik.2) Izbrali ste oddajo na TV programu iz preteklih 7 dneh, Časovni zamik pa ste aktivirali šele včeraj.
Snemanje TV programa se začne z vašo aktivacijo. 7 dni po aktivaciji si lahko prvič ogledate ali posnamete celoten program zadnjih 7 dni.
3) Imate na voljo premalo prostora za nadaljnje snemanje?
A1 Časovni zamik ponuja do 30 ur snemalnega pomnilnika za vaše najljubše oddaje. V meniju Nastavitve > A1 Časovni zamik lahko vidite, koliko prostora je že zasedenega. Z brisanjem starih posnetkov znova ustvarite novi prostor za shranjevanje.
Izbrali ste TV program, ki ne podpira snemanja. -
Zakaj si ne morem ogledati svojih posnetkov?
-
Kje lahko prenesem aplikacijo A1 Xplore TV Go?