Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako se lahko naročim na smsRačun?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
Če potrebujete dodatne informacije, povezane z računom, smo za vas vedno dosegljivi:
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca,
- na številki za podporo uporabnikom 40 40 40 40.
Da bo vaša pritožba čim prej obravnavana, vas prosimo, da se ob predložitvi zahtevka za reklamacijo ali pridobivanju dodatnih informacij, identificirate (podatki naročnika, vključno s telefonsko številko) ter navedete številko računa in postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako se lahko naročim na smsRačun?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
Če potrebujete dodatne informacije, povezane z računom, smo za vas vedno dosegljivi:
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca,
- na številki za podporo uporabnikom 40 40 40 40.
Da bo vaša pritožba čim prej obravnavana, vas prosimo, da se ob predložitvi zahtevka za reklamacijo ali pridobivanju dodatnih informacij, identificirate (podatki naročnika, vključno s telefonsko številko) ter navedete številko računa in postavke na računu, na katere se nanaša reklamacija.
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko