Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako se lahko naročim na smsRačun?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
Odprte postavke lahko preverite tako, da pošljete sporočilo SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443.
Poslano sporočilo SMS za preverjanje odprtih računov se obračuna kot običajno poslano sporočilo SMS v skladu z veljavnim cenikom v okviru izbranega paketa. Povratno sporočilo SMS, v katerem boste prejeli želene informacije, je brezplačno.
Če imate aktivnih več telefonskih številk, bo povratno sporočilo SMS vsebovalo informacije, ki se nanašajo le na telefonsko številko, s katere je bilo sporočilo SMS poslano. Če imate več telefonskih številk, uporabite storitev SMS račun ločeno za vsako številko, razen kadar prejemate zbirni račun.
Storitev SMS račun lahko uporabljajo le naročniki, ki so fizične osebe in ki jim zaradi katerega koli razloga ni (delno ali v celoti) onemogočena uporaba mobilnih storitev A1. Uporabniki predplačniškega paketa A1 Simpl in poslovni uporabniki ne morejo uporabljati te storitve.
Vklopite si lahko tudi opomnik SMS o zapadlosti tiskanega računa ali eRačuna. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli obvestilo SMS.Vklop lahko uredite:
- s sporočilom SMS na številko 4040 z besedo opomnik,
- na portalu Moj A1 Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako se lahko naročim na smsRačun?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
Odprte postavke lahko preverite tako, da pošljete sporočilo SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443.
Poslano sporočilo SMS za preverjanje odprtih računov se obračuna kot običajno poslano sporočilo SMS v skladu z veljavnim cenikom v okviru izbranega paketa. Povratno sporočilo SMS, v katerem boste prejeli želene informacije, je brezplačno.
Če imate aktivnih več telefonskih številk, bo povratno sporočilo SMS vsebovalo informacije, ki se nanašajo le na telefonsko številko, s katere je bilo sporočilo SMS poslano. Če imate več telefonskih številk, uporabite storitev SMS račun ločeno za vsako številko, razen kadar prejemate zbirni račun.
Storitev SMS račun lahko uporabljajo le naročniki, ki so fizične osebe in ki jim zaradi katerega koli razloga ni (delno ali v celoti) onemogočena uporaba mobilnih storitev A1. Uporabniki predplačniškega paketa A1 Simpl in poslovni uporabniki ne morejo uporabljati te storitve.
Vklopite si lahko tudi opomnik SMS o zapadlosti tiskanega računa ali eRačuna. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli obvestilo SMS.Vklop lahko uredite:
- s sporočilom SMS na številko 4040 z besedo opomnik,
- na portalu Moj A1 Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko