Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
Ob izklopu mobilne telefonske številke (blokade izhodnih storitev) zaradi neplačila oz. nepravočasnega plačila obveznosti vam priporočamo, da račune poravnate še isti ali pa vsaj naslednji dan. Tako se izognete plačilu zneska začasnega izklopa. Bodite pozorni in poravnajte vse odprte oz. že zapadle račune.
Takojšen vklop številke si zagotovite s plačilom vseh zapadlih računov na samopostrežnih plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v Centrih A1. Tako je račun vknjižen takoj.
Če boste račun oziroma račune poravnali drugače, predlagamo, da pošljete potrdila o plačilu prek spletnega obrazca. Da bo telefonska številka ponovno vklopljena še isti dan, je potrebno potrdilo posredovati ob delovnikih med 8.00 in 16.00.
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
Ob izklopu mobilne telefonske številke (blokade izhodnih storitev) zaradi neplačila oz. nepravočasnega plačila obveznosti vam priporočamo, da račune poravnate še isti ali pa vsaj naslednji dan. Tako se izognete plačilu zneska začasnega izklopa. Bodite pozorni in poravnajte vse odprte oz. že zapadle račune.
Takojšen vklop številke si zagotovite s plačilom vseh zapadlih računov na samopostrežnih plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v Centrih A1. Tako je račun vknjižen takoj.
Če boste račun oziroma račune poravnali drugače, predlagamo, da pošljete potrdila o plačilu prek spletnega obrazca. Da bo telefonska številka ponovno vklopljena še isti dan, je potrebno potrdilo posredovati ob delovnikih med 8.00 in 16.00.
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko