Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
Pri izpolnjevanju obrazca UPN (položnice) bodite pozorni, da pravilno navedete podatke o plačniku in sklicni številki (referenci) računa, saj bo plačilo le tako pravilno zavedeno.
Plačnik:- IBAN = vpišete številko bančne kartice plačnika (številka transakcijskega računa)
- Naziv = vpišete ime, priimek oziroma naziv podjetja in naslov plačnika
- Koda namena = vpišete OTLC
- Namen = vpišete plačilo telekomunikacijskih storitev
Prejemnik:
- Znesek = vpišete znesek za plačilo (znesek iz računa)
- Datum = datum plačila
- BIC = oznaka banke prejemnika / v primeru nakazila na banko, ki je v Sloveniji lahko polje pustite prazno / lahko vpišete BACXSI22
- IBAN = vpišete SI56 2900 0015 9800 373 *
- Referenca = vpišete SI12 in nato v daljše okence vpišete še sklicno številko, ki je številka računa (trinajstmestna številka)
- Naziv = vpišete A1 Slovenija, d. d.
- Ulica = vpišete Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana
- Pošta in kraj = v prvo okno vpišete 1000, v okno zraven vpišete Ljubljana
- Država = vpišete SI-SLOVENIJA
* Za uporabnike starejših fiksnih paketov, ki so bili na voljo do 20. 4. 2017, je IBAN: SI56 2900 0000 1941 991. Za uporabnike mobilnih paketov in fiksnih paketov A1 Kombo, A1 Net+TV, A1 Fix net, A1 Kabel internet (+ TV) plačila je IBAN: SI56 2900 0015 9800 373.
Podatke, ki jih potrebujete za plačilo, lahko pridobite:
- zasebni uporabniki s sporočilom SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443,
- na portalu Moj A1,
- prek mobilne aplikacije Moj A1,
- prek spletnega obrazca.
Pri plačilu iz tujine navedite podatke:
- banka: UniCredit Banka Slovenija, d. d., Ljubljana, Ameriška ulica 2, SI-1000 Ljubljana,
- IBAN: SI56 2900 0005 9800 357,
- SWIFT: BACXSI22,
- identifikacijska številka: SI60595256.
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
Pri izpolnjevanju obrazca UPN (položnice) bodite pozorni, da pravilno navedete podatke o plačniku in sklicni številki (referenci) računa, saj bo plačilo le tako pravilno zavedeno.
Plačnik:- IBAN = vpišete številko bančne kartice plačnika (številka transakcijskega računa)
- Naziv = vpišete ime, priimek oziroma naziv podjetja in naslov plačnika
- Koda namena = vpišete OTLC
- Namen = vpišete plačilo telekomunikacijskih storitev
Prejemnik:
- Znesek = vpišete znesek za plačilo (znesek iz računa)
- Datum = datum plačila
- BIC = oznaka banke prejemnika / v primeru nakazila na banko, ki je v Sloveniji lahko polje pustite prazno / lahko vpišete BACXSI22
- IBAN = vpišete SI56 2900 0015 9800 373 *
- Referenca = vpišete SI12 in nato v daljše okence vpišete še sklicno številko, ki je številka računa (trinajstmestna številka)
- Naziv = vpišete A1 Slovenija, d. d.
- Ulica = vpišete Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana
- Pošta in kraj = v prvo okno vpišete 1000, v okno zraven vpišete Ljubljana
- Država = vpišete SI-SLOVENIJA
* Za uporabnike starejših fiksnih paketov, ki so bili na voljo do 20. 4. 2017, je IBAN: SI56 2900 0000 1941 991. Za uporabnike mobilnih paketov in fiksnih paketov A1 Kombo, A1 Net+TV, A1 Fix net, A1 Kabel internet (+ TV) plačila je IBAN: SI56 2900 0015 9800 373.
Podatke, ki jih potrebujete za plačilo, lahko pridobite:
- zasebni uporabniki s sporočilom SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443,
- na portalu Moj A1,
- prek mobilne aplikacije Moj A1,
- prek spletnega obrazca.
Pri plačilu iz tujine navedite podatke:
- banka: UniCredit Banka Slovenija, d. d., Ljubljana, Ameriška ulica 2, SI-1000 Ljubljana,
- IBAN: SI56 2900 0005 9800 357,
- SWIFT: BACXSI22,
- identifikacijska številka: SI60595256.
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko